Huomattavan/sairaalloisen lihava nainen osti kettukarkki-jaffa-suklaa keksejä
Ja Fazerin Domino sininen suklaa levyn. Vihanneksiakin oli kaalin, tomaatin ja salaattikastikkeen lisänä mukana, mutta laihdutuslistalle ei olisi kuuluneet ainakaan ne "grillitassut" ja useammat ranskanperuna pussit.
Jos oli mässäilypäivä, niin ensi kerralla valitse toinen... joko a) kettukarkki-jaffa-suklaakeksi tai b) Domino-suklaalevy. Mielellään myös c) ranskanperuna ja ylensuuresti jalostetut lihaeinekset.
Kommentit (12)
Kannattaisi hoitaa ylipaino pois, ennen kuin menee kauppaan.
Ap:n kannattaisi nyt vaan kerrata yhdyssanasääntöjä, eikä puuttua niin hanakasti muiden asioihin kun on omatkin asiat rempallaan.
Sä varmaan Laillistettu Parempi Ihminen -tutkinnolla varustettuna neuvoit hänmtä siinä hetkessä?
Kylläpä tarkkaan syynäsit toisen ostokset ja kehtaat vielä täällä kertoo, kuinka helvetin utelias olet! Noloo
Josko keskittyisit siellä kaupassa ihan omiin ostoksiisi. Ei ole ihmisellä kaikki elämässä kohdallaan, jos kokee tarpelliseksi kyylätä toisten ostoksia ja vielä tulla niitä arvostelemaan vauva-palstalle.
Mä näin vielä kamalampaa! Ihan sairaalloisen laiha nainen osti tomaattia, kurkkua ja jääsalaattia!
Mä olisin ylpeä, jos olisi niin isot pussit ruokaa! Ja vielä herkkuja! Itse maksanut ja jaksan vielä itse kantaa! 💪
Itse olen asiantuntijana vaativalla alalla, ja minuakin huvittaa kun joskus näkee jollain kärryssä dieettijuomia ja iso kasa eineksiä ja pullaa yms.
Hän ehkä sairaalloisen lihava, mutta sinä sairaalloisen utelias ja kontrolloiva.
vaativa kirjoitti:
Itse olen asiantuntijana vaativalla alalla, ja minuakin huvittaa kun joskus näkee jollain kärryssä dieettijuomia ja iso kasa eineksiä ja pullaa yms.
Vaativa ala ja toisten ostoskärryjen tutkiminen ei jotenkin stemmaa. En viitsi sanoa miksi, mutta saatat arvata, ehkä.
So what? Ihminen voi ostaa kyseisiä tuotteita muillekin kuin itselleen. Esim. minä vien usein sairaalassa olevalle sukulaiselleni karkkia tai hänen mielikeksejään piristykseksi koska hänellä ei tule minkäänlaisia ongelmia sokerista.