Serkkutyttö veti överit
Nyt pitäisi mennä hautajaisiin esittämään että oli hieno ihminen.
Narkki se oli.
Kommentit (43)
No ei ollut menetys paitsi jollekin kuspäädiilerille.
Eli sinulla tai kellään muullakaan sukulaisella ei ole hyviä muistoja serkustasi edes lapsuusajoilta? Ihan syntyi kuspäänarkkarina ja vielä ihan tahallaan? Vanhempansakaan eivät kaipaa, sure ja ikävöi, että ihan heitä tukeakseenkaan ei tarvitse paikalle vaivautua?
Itse valitsi huumeet. Mitä sitä itkemään. On se vaikeaa muillakin.
Rupesi käyttämään huumeita kun oli 15. Halusi olla kova. Nyt on 23-vuotias vainaa. Oli tosi kova.
Siitä olisi voinut tulla vielä naispuolinen Siltsu jos olisi osannut laulaa.
Miksi täällä muuten haukuttiin Sillanpään huumeidenkäyttöä ja nyt joku tuntematon narkkipimu on haukkumisen yläpuolella?
Vierailija kirjoitti:
On hän sitten aika tärkeä sulle kun teit tän aloituksen. Olitko vain vihainen hänelle huumeiden käytöstä?
Olen vihainen kaikille huumeiden käytöstä. Saavatkin kuolla.
Ihmisillä ei ole empatiaa huumeriippuvaisia kohtaan kahdesta syystä.
1) Heillä ei ole riittävästi tietoa eikä ymmärrystä aiheesta.
2) He haluavat kuvitella, että on heidän omaa ansiotaan, etteivät he itse ole riippuvaisia.
Vierailija kirjoitti:
2) He haluavat kuvitella, että on heidän omaa ansiotaan, etteivät he itse ole riippuvaisia.
Kyllä kuule ihan ala-asteella oli jo selvää että huumeita ei kannata vetää.
N46
Vierailija kirjoitti:
Itse valitsi huumeet. Mitä sitä itkemään. On se vaikeaa muillakin.
Alapeukuttajien mielestä vain narkeilla on vaikeaa?
Jos elää elämänsä kunnolla niin kaikki on aina helppoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On hän sitten aika tärkeä sulle kun teit tän aloituksen. Olitko vain vihainen hänelle huumeiden käytöstä?
Olen vihainen kaikille huumeiden käytöstä. Saavatkin kuolla.
Oletko entinen nisti jolla jäi paha aivovamma tunnepuolelle?
En ole ikinä vetänyt huumeita, rölkannut tai juonnut järjettömästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N46
Kuten edellisessä viestissäni sanoin, tieto ja ymmärrys puuttuu, ja koska halutaan uskoa, että ollaan itse omin ansioin vältetty huumeriippuvuus, tarkoittaa se sitä, että huumeriippuvaisten täytyy itse olla syyllisiä omaan tilanteeseensa. Asia on kuitenkin vähän monimutkaisempi kuin ala-asteen oppeihin vetoava N46 ehkä kykenee ymmärtämään.
Onkohan näillä alapeukuttajilla itsellään käsitystä huume- elämästä? Itse käytin vuosia erilaisia huumeita, kunnes löysin ihmisen joka auttoi minua lopettamaan. Minulla ei kauheasti ole sympatioita kamankäyttäjiä kohtaan siltikään. Itse pääsin irti koska halusin. Suuri osa nisteistä ei edes halua irti kamasta. On helpompaa olla koukussa. Monet kaverit on nykyään aika rappiolla, muttei halua siltikään muuttua ja aiheesta turha puhua. Olen myös erästä läheistäni yrittänyt auttaa, mutta lopuksi saanut aina paskaa niskaan.
Siis: jos ihminen ei yrityksistä huolimatta halua apua, niin mielestäni turha surkutella.
Vierailija kirjoitti:
1) Kenenkään ei tarvitse ymmärtää tai empatisoida heikkotahtoista ihmisj*tettä, narkaria. Pthyi.
2) Kyllä se on jokaisen ihan omaa ansiota, ettei hankkiudu huumeriippuvaiseksi. Jokainen päättä itse, sanooko ei vai kyllä. Kenellekään ei väkisin huumeita tuikata suoneen, piippuun tai muuhun paikkaan.
Onko sinulle joskus tehty niin, ja tulit sitten narkkariksi, niinkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N46
Miksei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1) Kenenkään ei tarvitse ymmärtää tai empatisoida heikkotahtoista ihmisj*tettä, narkaria. Pthyi.
2) Kyllä se on jokaisen ihan omaa ansiota, ettei hankkiudu huumeriippuvaiseksi. Jokainen päättä itse, sanooko ei vai kyllä. Kenellekään ei väkisin huumeita tuikata suoneen, piippuun tai muuhun paikkaan.
Minusta on aina vähän surullista, kun ihmisillä on niin kovin ehdottomia mielipiteitä, vaikka eivät aiheesta juuri mitään tiedäkään.
Ei se ole vain omaa ansiota. Juuri tämän takia esimerkiksi huonoissa oloissa kasvaneet, traumakokemuksia tai vahvan sukurasituksen päihderiippuvuuteen omaavat päätyvät monta kertaa todennäköisemmin päihderiippuvaisiksi kuin väestö keskimäärin. Myös päihteiden saatavuus ja sosiaalinen paine merkitsevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just just. Elämä ei ole niin mustavalkoista. Kaikilla ei ole elämään samat lähtökohdat, paljon olen näitä ihmisiä tavannut. Mutta ymmärrän senkin ettet sinä ymmärrä. Ihan hyvä niin, sen verran rankkoja tarinoita että parempi sun vaan kiilottaa sädekehääsi ja toistella itsellesi että olet hyvä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan näillä alapeukuttajilla itsellään käsitystä huume- elämästä? Itse käytin vuosia erilaisia huumeita, kunnes löysin ihmisen joka auttoi minua lopettamaan. Minulla ei kauheasti ole sympatioita kamankäyttäjiä kohtaan siltikään. Itse pääsin irti koska halusin. Suuri osa nisteistä ei edes halua irti kamasta. On helpompaa olla koukussa. Monet kaverit on nykyään aika rappiolla, muttei halua siltikään muuttua ja aiheesta turha puhua. Olen myös erästä läheistäni yrittänyt auttaa, mutta lopuksi saanut aina paskaa niskaan.
Siis: jos ihminen ei yrityksistä huolimatta halua apua, niin mielestäni turha surkutella.
Ei niitä hautajaisia sen kuolleen takia järjestetä.
Ne järjestetään, jotta henkiin jääneet selviää.
Tämä tuntuu monelta fanaatikolta menevän ohi tässä ketjussa.
Eli ei ollut iso menetys?