Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Animaatiosarja hukassa

Vierailija
03.05.2018 |

Mulla on hukassa yksi animaatiosarja.
Päähenkilönä oli kolme tyttöä, ei kuitenkaan tehotytöt. Jokaisellä tytöllä oli oma ”värinsä”, samoin kuin tehotytöillä.
Nämä oli kuitenkin ihan inhimillisen näköisiä, ei mitenkään oudon lyhyitä tms.
Muistaakseni tytöt pelastivat maailmaa/olivat jollain tavalla yliluonnollisia.
Kyseessä ei ole Winx! Sarjaa esitettiin joskus 2000-luvun alkupuolella ja siitä oli netissä pelikin.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

spice girls?

Vierailija
2/12 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ei spice girls kun totally spies, t. 1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

spice girls?

Just googlaamalla löyty!! Kyseessä spies-tytöt!

Kiitos avusta :)

Mulla olis toinenkin... tää häiritsee vielä enemmän.

Kyseessä kans animaatio, jonka pääosassa kaksi todella omituista eläintä. Toinen sininen, toinen oranssi. Eivät olleet mitään oikeita eläimiä, vaan keksittyjä. Sinisellä muistaakseni tosi pitkä häntä? Tai kärsä?

Sarja vaan kertoi näiden elämästä oudossa kylässä missä asuivat. Tätä en löydä googlestakaan eikä siskokaan muista.

Ap

Vierailija
4/12 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

spice girls?

Kyseessä kans animaatio, jonka pääosassa kaksi todella omituista eläintä. Toinen sininen, toinen oranssi. Eivät olleet mitään oikeita eläimiä, vaan keksittyjä. Sinisellä muistaakseni tosi pitkä häntä? Tai kärsä?

Sarja vaan kertoi näiden elämästä oudossa kylässä missä asuivat. Tätä en löydä googlestakaan eikä siskokaan muista.

Ap

Hoota and Snoz?

Vierailija
5/12 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spies-tytöt? Eli Totally spies

Vierailija
6/12 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

totally spies? kertoo tytöistä jotka ovat salaisia agentteja, eivät tosin maagisia vaan teknologialla mennään. ainut joka tulee mieleen kolmesta väristä ja kolmesta tytöstä, muuten olisin sanonut witch (en tosin tiedä onko siitä peliä)

Vierailija
7/12 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

spice girls?

Ap

Hoota and Snoz?

Ei valitettavasti tämä. :/ Hahmot olivat eri lajeja keskenään ja muistaakseni paljon pelkistetympää grafiikkaa.

Ap

Vierailija
8/12 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ups

Vierailija
9/12 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

spice girls?

Ap

Hei oon miettinyt tätä samaa! Eiks ne asunu jossain oudossa talossa? Yhdessä jaksossa me meni jonnekkin oudolle suolle muistaakseni...

Vierailija
10/12 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko niitä eläimiä siis vain kaksi? Barpapapoistahan oli muistaakseni joskus aikoinaan piirrossarja, ja yksi niistä oli sininen, oranssikin oli, ja sitten yksi oli vaaleanpunainen, ja oli monia muitakin värejä. Perusmuoto oli niillä vaan sellainen möykky, mutta ne pystyi muuttamaan muotoaan. Ja ne asui sellaisessa suuressa talossa mikä koostui pyöreistä palloista.

Vierailija
11/12 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo barbababa ainakaan tää mitä mä muistelen.

T: Ylempi

Vierailija
12/12 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rem & Stimpy?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän