Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

18v synttärit poikaystävän kanssa, ideoita otetaan vastaan!

Vierailija
03.05.2018 |

Heittäkää ideoita, mitä tehdä 18v synttäreillä poikaystävän kanssa! Oon aina ollut huono järjestämään mitään juhlia, pienestä lähtien. Viimeisempinä kahtena vuotena oon vaan kaverin kutsunut yökylään ja ollaan juotu, saunottu, laulettu singstaria jne. Tänä vuonna ajattelin viettää ne poikaystävän kanssa ja hän kysyi mitä tahtoisin tehdä ja aloin sitten miettimään.

Valitettavasti ollaan menossa leffaan samaisena viikkona (leffa alkuviikosta, synttärit loppuviikosta), mutta eikai se estä leffailua. Ravintoloissa käyn harvoin juurikin sen takia, että oon niin vähäruokainen ja köyhä opiskelija. Tuntuu jotenkin ahdistavalta jättää sitä ruokaa pienen vatsalaukun takia vaikka siitä on maksanut. Voishan sitä käydä lasillisella tai etsiä jonkun vähän halvemman paikan. Haluaisin kuitenkin viettää nää 18v synttärit muuten kuin netflixiä katellessa, kun teemme sitä muutenkin. Voisin kyllä ehdottaa ulkona syömistä, kotona leffan katselua ja perus chillausta. Poikaystävä ei myöskään juo (humalanhakuisesti), joten mitään ryyppyreissua en viitsi enkä edes halua pitää.

Olisko kellään ideoita? Jos ei tule mitään järkevää, niin päädyn luultavasti tuohon perus ulkona syömiseen ja leffan katsomiseen. Niitä ideoita otetaan kuitenkin vastaa! En ole mikään miljonääri joten vedän siihen vähän rajaa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan silti sitä ravintolaa. Valitse listalta alkupaloja, niin saat pienemmän ja halvemman annoksen. Ja jos (kun) ilta päättyy kotiin, niin pitäkää netflix kiinni, ottakaa lasilliset skumppaa, laittakaa kynttilät palamaan ja olkaa romanttisia :)

Vierailija
2/2 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdotan silti sitä ravintolaa. Valitse listalta alkupaloja, niin saat pienemmän ja halvemman annoksen. Ja jos (kun) ilta päättyy kotiin, niin pitäkää netflix kiinni, ottakaa lasilliset skumppaa, laittakaa kynttilät palamaan ja olkaa romanttisia :)

Tää on muuten hyvä, varsinkin toi koti illan tehostaminen romanttisempaan sävyyn! Kiitos paljon :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme