Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ratkaisu seksittömään suhteeseen

clojure
03.05.2018 |

Tämä ei ole pitkäaikainen ratkaisu, mutta toistaiseksi en valita...

Olen 39-vuotias mies ja vaimoni vuoden vanhempi. Meillä on 6-vuotias poika. Seksiä on viimeisen kahden vuoden aikana ollut yhden käden sormilla laskettava määrä, vaikka itse haluaisin useamman kerran viikossa.

Aloin miettiä tilannetta ja muistelin että lasta tehdessä vaimo kyllä oli halukas ja seksiä oli paljon, ja vielä raskauden alussakin kunnes vatsa alkoi olla tiellä (vaimon mielestä). Sitä aikaa olen kaivannut.

Kävin vaimolle kertomatta sterilisoimassa itseni (koska tiedän etten halua enää lapsia), ja hiljattain lääkärissä todettiin että siemennesteessä ei ole enää siittiöitä, eli olen steriili. Aloin pikkuhiljaa puhua vaimolleni että haluaisin sittenkin toisen lapsen, "jos vielä onnistaisi", mutta jos ei nappaa niin ei kannata sitten turhaan hakeutua hoitoihin kun "onhan meillä jo ikää".
Muutaman kuukauden vaimo mietti asiaa, mutta alkoi sitten tehdä oma-aloitteisesti aloitteita seksin suhteen. Hidas alku, mutta nyt ollaan päästy siihen tilanteeseen että oletetun ovulaation aikaan meillä voi olla seksiä kolmekin kertaa päivässä. Hyvää, kiihkeää, ihanaa seksiä, sellaista kun olen kaivannutkin, koska vaimoni on edelleen kaunis ja haluttava nainen.

Jossain vaiheessa vaimoni varmaan alkaa epäillä jotain, mutta en huolehdi siitä vielä. Meillä "yritystä" takana nyt puoli vuotta. Ehkä puolentoista vuoden päästä vaimo ymmärtää että on liian "vanha" ja lopettaa "yrityksen", ja seksi lakkaa, mutta siihen asti nautin.

Suosittelen myös muille miehille - ei tarvitse käydä vieraissa. Joku toki sanoo että on moraalitonta olla kertomatta vaimolle sterilisaatiosta, mutta hän ei missään vaiheessa itse halunnut toista lasta, joten en koe että olisin riistänyt häneltä mitään. Nyt hän vasta on lämmennyt idealle kun aloin sitä itse ehdottelemaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän täysin.

M40

Vierailija
2/3 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Paitsi että se sun vaimosi alkaa ensin suunnittelemaan sitä eloa toisen lapsen kanssa ja haaveilemaan siitä, ja kun lasta ei ala kuulua, vaimosi pettyy, alkaa ehkä syyttelemään itseään kun keho ei enää toimi halutulla tavalla, tuntee itsensä vanhaksi ja biologisesti hyödyttömäksi. 

Mutta kiva kun saat p*llua hei! Reilukerho kokoontuu? 

P.S. Ja ei, en ole itse äiti, olen nelikymppinen vela. Silti mulla on ilmeisesti enemmän empatiakykyä sun vaimoa kohtaan kuin sulla itselläsi on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aika kyyniseksi vetää. Miten sun pääsi kestää tuollaista vaimoa?

Huomaatko epäkohdan. Vaimosi ei halua seksiä sinun kanssasi, mutta haluaa saada siemenesi uuden ihmisen rakennuspalikaksi?

Itse hankkisin seksini tilanteessasi suhteen ulkopuolelta vaimon suostumuksella tai eroaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan