Jääkö jäljet, kun vierailee toisten facebook-tilillä?
Kommentit (16)
Tulee ehkä kaveriehdotuksiin. Ei ole varmaa tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Tulee ehkä kaveriehdotuksiin. Ei ole varmaa tietoa.
Onko kenelläkään varmaa tietoa tuosta kaveriehdotuksiin tulemisista?
Koneelle jää ainakin se ikkuna, josta voi kirjautua uudestaan sille samalle tilille.
Kyllä. Siinä missä on kohta että ihmiset isot jotka saatat tuntea. Siinä näkyy yleensä niitä ketkä on vieraillut.
Kyllä se näkyy. Kävin 30 vuotta sitten viimeksi tapaamani miehen sivuilla ja oli kamalan kiusallista, kun hän pyysi kohta kaveriksi. ( En suostunut ja oli hyvin harmillinen tilanne)
Eli täysin selvää on, että stalkkailu näkyy. Jos haluaa stalkkailla, täytyisi perustaa valetili. Muuten paljastuu.en ole viitsinyt sellaista perustaa.
Mitä väliä? Eikö se oo ihan kyttäyskeskukseksi perustettu. Katon ketä milloinkin ja saletisti kaikki kaveriehdotukset. Ei oo mua stalkkaillu
Ei näy vierailijat. Saatat tuntea -listalle tulee mulla sellaisia, joitten yhteyshenkilöille olen joskus mesetellyt, myös whatsapissa viestittelyn jälkeen. Nämä ihmiset eivät takuulla käy facessani.
'Saatat tuntea' kohtaan tuli ala-asteen luokanopettaja, joten varmasti selaillut oppilaidensa profiileja, muutoin ei olla oltu tekemisissä eikä asuta samalla paikkakunnalla eikä ole yhteisiä ystäviä, ei nro tai sähköpostia tiedossa jne. Kyllä se näyttää jos joku on käynyt profiilissa
Juu, entinen kotikylä oli tehnyt oman profiilin Facebookiin, tuli vastaan siinä ”ihmisiä joita saatat tuntea”. Ei tod. ole yhteisiä kavereita ko. persereikäpitäjän kanssa. Jotain kyläaktiivia varmaan on niin kiinnostanut kuinka huonosti menee ja ei ole kehdannut omalla profiilillaan hakea. Mutta ei, hyvin menee 😘
Ihan varmasti ehdottaa kaveriksi näitä. Minullekin on ehdottanut tyyppiä, jonka kanssa en ole ollut 10 vuoteen tekemisissä, ei ole yhteisiä tuttuja, ei ole häntä missään kännykkäni tiedoissa, en ole ikinä,edes kirjoittanut hänen nimeään kännykälläni tai pädillä. Paikkakunnatkin erit. Kertakaikkiaan kaveriksi ehdottamiseen ei ole muuta mahdollisuutta, kuin että hän on käynyt stalkkaamassa minua.
No enpä usko. Mulle on ehdotettu kavereiksi ihmisiä, joiden kanssa mulla on yhteisiä kavereita ja muuten ei tunneta ollenkaan. Aika oudolta tuntuisi, että olisivat jonkun tavallisen perusliisan sivulla käyneet, enkä minäkään ole heidän sivullaan käynyt,
Siis eikö toisen tilillä vierailu tarkoita, että olisi kirjautunut sen toisen tilillä sisään? Ymmärsin kysymyksen niin, mutta taisin ymmärtää väärin.
pp