Mies polttaa autossa, minä raskaana
Onko teidän mielestä ok, että mies polttaa autossa (ja myös sisällä takan ääressä) silloin kun olen paikalla? Olen yrittänyt kertoa kaikista riskeistä, mutta miehen mielestä ne riskit on keksittyjä. Miten saisin vakuutettua mieheni, ettei polttaisi röökiä enää minun läsnäollessani. On myös loukkaantunut siitä, kun olen kieltänyt häntä sitten nukkumasta samassa huoneessa kanssamme, kun vauva syntyy. Se ei kuitenkaan luultavasti tule olemaan edes ongelma, kun muutenkin nukahtaa aina telkkarin ääreen sohvalle.
Kommentit (24)
Tiesitkö, että istukan ennenaikaisen irtoamisen riski on kaksinkertainen, jos äiti kärsii passiivisesta tupakoinnista? Riski on viisinkertainen, jos äiti polttaa itse.
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö, että istukan ennenaikaisen irtoamisen riski on kaksinkertainen, jos äiti kärsii passiivisesta tupakoinnista? Riski on viisinkertainen, jos äiti polttaa itse.
Ooh! Mun pikkuserkku kuoli tuohon, kun istukka irtosi. :( Sen mies poltti tupakkaa...
Miksi kaksi tyhmää lisääntyy keskenään DD:
Meillä mies polttaa autossa, mutta pitää tupakkaa ihan lähellä ikkunaa niin etten edes haista tupakansavua eli savu menee kokonaan ulos ikkunasta. Onko se silti haitallista?