Suomalaiset on niin noloja! En kestä!
Miksi suomalaiset on niin noloja.Asun ulkomailla ja joka kerta kun nään suomalaisen tuottaa se kauhee myötähäpeää. Crocsit ja vyölaukut vaan viuhuu. Kännissä ollaan keskellä päivää.
Kommentit (50)
Olen suomalainen, mutta osaan käyttäytyä! ap
Vierailija kirjoitti:
En ole juntti. Täältä löytyy iihan paikallisiakin bubeja. :) en käy suomibubeissa. ap
Bubeja <3
Vierailija kirjoitti:
Mutta olet siis nolo myös
Vierailija kirjoitti:
No tule takaisin tänne Suomeen. Huomaat, että muutkin osaa. Kyllä jossain turistirysissä yleensä suurin osa kaikenmaalaisista on vähän noloja.
Naisten hakkaaja paidat lihavilla junttimiehillä <3
Et sä voi kenenkään vaatteista valittaa. Parempi paituli on kuin joku nakinkuori. Juomisesta ja käytöksestä voi valittaa.
Juuri eilen tulin Fuengirolasta ja lentokoneessa oli SIISTISTI pukeutunut mies umpikännissä. Henkilökunta sai pidettyä miehen rauhallisena.
Jos ajattelet kantaväestöä vaikka Thaimaassa, ihan tavallisen käytännölliset vaatteet niilläkin on. Muuten, Espanjassa on nyt kiristetty sakkorangaistuksia ilman paitaa liikkuville ja muuten huonosti käyttäytyville polttariporukoille. Esim puhallettavan seksinuken kuljetuksesta saa sakot. Britit siellä käyttäytyy törkeimmin. (Euroweeklynews.com)
en tule takaisin. tykkään liikaa lämpimästä säästä ja halvasta viinistä. :) täytyy vaan kestää suomalaisetn nolous jotenkin. ap
olen tutustunut moneen brittiin ja hyvin ovat käyttäytyneet. ap
Eivätkä edes harrasta joukkoraiskauksia... moukat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi suomalaiset on niin noloja.Asun ulkomailla ja joka kerta kun nään suomalaisen tuottaa se kauhee myötähäpeää. Crocsit ja vyölaukut vaan viuhuu. Kännissä ollaan keskellä päivää.
Muuta pois sieltä Fuengirolasta😂 Jos muutat turistirysään ni turha porata, just tollasta porukkaa siellä käy!
Yrittäkääpä nyt jo tajuta että Fuengirola EI OLE turistirysä. Se on aivan normaali espanjalainen kaupunki, jossa on toki paljon ulkomaalaisia mutta enemmänkin asumassa ja jopa töissä siellä, eikä viikon pakettimatkalla.
Eron huomaa aivan selvästi käymällä vaikka naapurissa Benalmadenassa tai Torremolinoksessa, joiden rantakadulla pääsee jo näkemään ja kokemaan sitä aitoa turistiläävien todellisuutta.
Ne on lomalaisia, sallittakoon juntteilu
Vierailija kirjoitti:
Vyölaukut on muotia.
Ja käytännöllisiä! Eikä pöllitä niin helposti. Jos ei tarvitse suksivoidepussin tapaista tilavaa vyölaukkua, niin ainakin vaatteiden alle piilotettava litteä rahavyö on asiallinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vyölaukut on muotia.
Ja käytännöllisiä! Eikä pöllitä niin helposti. Jos ei tarvitse suksivoidepussin tapaista tilavaa vyölaukkua, niin ainakin vaatteiden alle piilotettava litteä rahavyö on asiallinen.
Kulkee nätisti siellä makkaroiden välissä.
Vierailija kirjoitti:
crocsit ja sukat <3
Tää sanottiin jo
fukke <3