Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö aikuisen mennä lääkäriin jos tärykalvo puhkeaa/korva vuotaa?

Vierailija
02.05.2018 |

Ihan uusi tilanne mulle. Olen muutenkin flunssassa. Että tarviiko antibiootit?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo pitää.

Vierailija
2/4 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, kai sitä sitten pitää. :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tärykalvon reikä tarkoittaa, että korva puhdistuu itsestään. Jos vielä esim. Viikon kuluttua on kuumetta eikä flunssa ole mennyt, kannattaa mennä lääkäriin. Kyseessä on todennäköisesti virus, joka ei lähde antibiootilla. Älä päästä korvaan vettä. Minulla on tärykalvossa ammottavat aukko. Korva märkii joskus, mutta se menee ohi muutamassa päivässä. Olen joskus käynyt näyttämässä lääkärille, mutta en ole saanut mitään lääkettä. Antibiootti puree vain bakteereihin. Odota ja katso. Ei siitä tarvitse olla huolissaan.

Vierailija
4/4 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä tärykalvon reikä tarkoittaa, että korva puhdistuu itsestään. Jos vielä esim. Viikon kuluttua on kuumetta eikä flunssa ole mennyt, kannattaa mennä lääkäriin. Kyseessä on todennäköisesti virus, joka ei lähde antibiootilla. Älä päästä korvaan vettä. Minulla on tärykalvossa ammottavat aukko. Korva märkii joskus, mutta se menee ohi muutamassa päivässä. Olen joskus käynyt näyttämässä lääkärille, mutta en ole saanut mitään lääkettä. Antibiootti puree vain bakteereihin. Odota ja katso. Ei siitä tarvitse olla huolissaan.

Eikö aukon pitäisi mennä umpeen ajan kanssa?

ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan