Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teillä on sujunut hormonikierukan laitto?

Vierailija
02.05.2018 |

Pelottaa kun lukee siitä kaikkea kamalaa, kipuja ja pyörtymisiä. Ja miten paljon aiheuttaa sivuoireita.

Kolme lasta ja edessä eka kierukka.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok, kun ammattilainen laittaa. Inhottavaa se on, eli ei mitään noviisin sorkkimisia.

Vierailija
2/13 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin. Kaksi kertaa laitettu. Kannattaa muistaa ottaa side mukaan, vähän vuotoa voi tulla. Ei tuo pahemmin sattunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi suitsait eikä tuntunut juuri ollenkaan. Kohtu kramppasi pari kertaa.  Otin etukäteen pari särkylääkettä, kuten ohjeistettu oli. Minulle sopi muutenkin hyvin tuo hormonikierukka, vuodot loppuivat saman tien.

Vierailija
4/13 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole synnyttänyt ja mulle laitettiin lopulta humautuksessa, koska en kestänyt toimenpidettä muuten.

Vierailija
5/13 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/13 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on kuparikierukka, mutta laitto varmaan samanlainen? Kyllähän se sattui, mutta oli nopeasti ohi. Minulla oli siinä tukena terveydenhoitaja ja lääkäri laittoi kierukan. He molemmat olivat tosi mukavia ja se terveydenhoitaja oli aivan ihana! Tunnelma oli niin mukava ja rento, että siitä tuli itsellekin hyvä mieli.

Vierailija
7/13 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui..

Vierailija
8/13 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuntunut laitto missään. Ja hyvä ollut jo vuosia.

Vierailija
9/13 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiljaisin kivusta niin että lääkäri säikähti. : ) onneksi se oli nopea kipu.

Vierailija
10/13 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just mieheni asensi kännipäissään mulle sen "kupari antennin" pesääni. Ei sattunu yhtään.

Vierailija
11/13 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ennen laittoa ohjeen mukaisesti ottanut 800mg buranaa ja voin rehellisesti sanoa, että ainoa mikä edes hieman sattui oli se hetki kun kierukka avautui kohdussa. Olin laiton aikaan juuri täyttänyt 16 ja olin neitsyt. Suosittelen siis ehdottomasti hankkimaan, eikä kipua kannata pelätä! Mitä rennompi olet, sen helpompi kokemus. Laitto oli ihan perus terveyskeskuksessa.

Vierailija
12/13 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen lapsen jälkeen laitatin yksityisellä. Ei sattunut. Olin ottanut etukäteen kipulääkettä.

Vierailija
13/13 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huonosti... Eka tuli heti pois, toinen pysyi 4kk.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän