Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt on toukokuu ja näin ihmisiä aamulla toppatakeissa ulkona.

Vierailija
02.05.2018 |

Jestas mihin tää ilmasta on menossa?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kevät sama ulina. Aika vaihtelevat ovat Suomen säät vielä toukokuussa. Niin ja täällä Lapissa olen kyllä jo ottanut kevättakin käyttöön. Enkä pukenut untsikkaa Helsingissä käydessäkään...

Vierailija
22/28 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän niitä kevyttoppiksia näkyy nykyään kesälläkin ihmisillä jos nyt ei sitten ihan hellettä ole. Mulla ei sellaista ole ja vaikka olisikin en kyllä kesällä pitäisi. Kesä on kesä piru vie olkoon sää mikä hyvänsä! 😎

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lol asumme suomessa, täällä on säiden puolesta talvi vielä toukokuun puoleen väliin.

Suomessa asuminen tarkoittaa myös sitä että täällä yli +20 asteen lämpötilat tarkoittavat todella lämmintä, mutta jossain Välimeren maissa sitä pidetään vielä viileänä. Siinä vaiheessa kun täällä mittari näyttää +25 asteen lukemia, niin Kreikkassa voi olla +40 astetta. Vuorelliset nahkatakit ovat hyvin käytännöllisiä, sillä niitä voi käytännössä pitää loppusyksystä alkukevääseen kun ottaa välillä ne lämpimät vetoketjulliset vuoret pois.

Minä olen ainakin sen verran lämminvärinen, että jos minulla olisi liikaa vaatetta päällä, niin alkaisin hikoilemaan kuin "valehteva sika" ja saisi olla koko ajan pesemässä kainaloita ja vaihtamassa paitaa. Jos Suomeen tulee kunnon kesä,  niin silloin ihannetapauksessa riittää shortsit, hihaton t-paita ja sandaalit.

Vierailija
24/28 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo ap, hieman yleis-sivistystä.Pukeutuuhan Pariisissa ihmiset turkiin ,kun viluttaa ,näillä asteilla ja lämpimälläkin.Ota järki mukaan ja pukeudu sään mukaan.Sinä tässä yksinkertainen olet.

Vierailija
25/28 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehteva sika kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lol asumme suomessa, täällä on säiden puolesta talvi vielä toukokuun puoleen väliin.

Suomessa asuminen tarkoittaa myös sitä että täällä yli +20 asteen lämpötilat tarkoittavat todella lämmintä, mutta jossain Välimeren maissa sitä pidetään vielä viileänä. Siinä vaiheessa kun täällä mittari näyttää +25 asteen lukemia, niin Kreikkassa voi olla +40 astetta. Vuorelliset nahkatakit ovat hyvin käytännöllisiä, sillä niitä voi käytännössä pitää loppusyksystä alkukevääseen kun ottaa välillä ne lämpimät vetoketjulliset vuoret pois.

Minä olen ainakin sen verran lämminvärinen, että jos minulla olisi liikaa vaatetta päällä, niin alkaisin hikoilemaan kuin "valehteva sika" ja saisi olla koko ajan pesemässä kainaloita ja vaihtamassa paitaa. Jos Suomeen tulee kunnon kesä,  niin silloin ihannetapauksessa riittää shortsit, hihaton t-paita ja sandaalit.

Avainsana JOS :( viimeset 3 kesää ei ole ollut oikein shortsikelejä...

Vierailija
26/28 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainenhan Suomen ilmasto on aina ollut.

Vierailija
27/28 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talvitakissa viiletin viime vuonna vielä toukokuun loppuun asti. Nyt sentään jo kevät-takki päällä vaikka kyllähän aamulla kylmä on kun bussipysäkille kävelee. Täällä tänään seitsemältä aamulla +6. HYI! Mut tää on tää suomen kesä...

Toukokuuta tuskin kukaan vielä kesäksi laskee...

Vierailija
28/28 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haloo ap, hieman yleis-sivistystä.Pukeutuuhan Pariisissa ihmiset turkiin ,kun viluttaa ,näillä asteilla ja lämpimälläkin.Ota järki mukaan ja pukeudu sään mukaan.Sinä tässä yksinkertainen olet.

Haloo itellesi ja opi kirjoittamaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi