Todistetusti peltipoliisistakin tulee välillä väärä sakko
Tuli nimittäin postissa kirje jossa väitettiin että autollani on ajettu ylinopeutta. Ihmetystä herätti tosin paikkakunta, kun autoni ei ollut ko. päivänä lähelläkään tapahtumapaikkaa. Setvin asiaa Poliisin liikenneturvallisuuskeskuksen virkailijan kanssa ja selvisi että rekkari oli väärä. :D että näinkin käy joskus!
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Ei helvetti...
mutta siis joo, tulee. Jopa niinkin, että oikealle autolle ja kuskille, mutta väärästä nopeudesta. Eli mies tiesi ajaneensa 4:ää kymppiä, kamera väitti ajaneen 60:ä, mies sai sakot. Ne kumottiin, koska mies sai osoitettua kamerassa olevan virheen. Aivannkäsittämätön juttu.
Itsellä räpsähti juuri männäviikolla kamera, kasikympin alueella, mulla oli mittarin lukema 89. Jos tuosta saa sakot, niin epäilen samaa. Kamera valehtelee.
Siis kyseessä ei ollut mun mieheni :D
Koitan etsiä linkin juttuun.
Mä olen nähnyt kun kamera välähti jonossa edempänä olevan kohdalla vaikka vauhtia oli nippanappa 50km/h kasikympin alueella.
Vierailija kirjoitti:
Ei helvetti...
mutta siis joo, tulee. Jopa niinkin, että oikealle autolle ja kuskille, mutta väärästä nopeudesta. Eli mies tiesi ajaneensa 4:ää kymppiä, kamera väitti ajaneen 60:ä, mies sai sakot. Ne kumottiin, koska mies sai osoitettua kamerassa olevan virheen. Aivannkäsittämätön juttu.
Itsellä räpsähti juuri männäviikolla kamera, kasikympin alueella, mulla oli mittarin lukema 89. Jos tuosta saa sakot, niin epäilen samaa. Kamera valehtelee.
Ihmettelet miksi räpsähti vaikka ajoit 9km/h ylinopeutta? 🤔
Ei helvetti...