Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun puolesta AV:n voisi lopettaa

Vierailija
02.05.2018 |

Saisin taas tehtyä kotitöitä ja hankittua ystäviä. Ihan oikeasti, toivon, että Sanoma ajaa palstan alas muutaman vuoden sisällä. Jostain syystä vaan voisivat joutua tekemään niin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä. Myös Zuckerberg olisi voinut käyttää osaamistaan johonkin muuhun kuin facebookin perustamiseen.

Vierailija
2/9 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOOOOOOOOOOOOOOOO, koska sulla on muita "BISNEKSIÄ"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Pitäisikö tehdä kansalaisaloite?

Vierailija
4/9 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tämä muutenkaan ole enää mistään kotoisin. Valikko on uudistettu piloille ja samat aiheet ovat etusivulla ja suosituimmista päivästä toiseen.

Vierailija
5/9 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tämä muutenkaan ole enää mistään kotoisin. Valikko on uudistettu piloille ja samat aiheet ovat etusivulla ja suosituimmista päivästä toiseen.

Todellakin. Ja siis jos tuon valikon ON PAKKO olla etusivulla, niin miksi ihmeessä "uusimmat" on alimpana, ja jotkin helkkarin "poiminnat" ekana? Siis just ne, jotka ei vaihdu koskaan?

Vierailija
6/9 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Myös Zuckerberg olisi voinut käyttää osaamistaan johonkin muuhun kuin facebookin perustamiseen.

Mitä vingut. Älä käytä facebookkia.

Vierailija
7/9 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä! Av on Suomen paras palsta, olen käynyt täällä päivittäin n. parin vuoden ajan. En tiedä missä palstailisin jos tämä lopetettaisiin.

Vierailija
8/9 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei olisi vauvapalstaa niin mistä toimittajat saisivat uutisaiheita iltapäivälehtiin?

Vierailija
9/9 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä! Av on Suomen paras palsta, olen käynyt täällä päivittäin n. parin vuoden ajan. En tiedä missä palstailisin jos tämä lopetettaisiin.

Onko pakko palstailla jossain?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan