Mun puolesta AV:n voisi lopettaa
Saisin taas tehtyä kotitöitä ja hankittua ystäviä. Ihan oikeasti, toivon, että Sanoma ajaa palstan alas muutaman vuoden sisällä. Jostain syystä vaan voisivat joutua tekemään niin.
Kommentit (9)
JOOOOOOOOOOOOOOOO, koska sulla on muita "BISNEKSIÄ"
Sama. Pitäisikö tehdä kansalaisaloite?
Eipä tämä muutenkaan ole enää mistään kotoisin. Valikko on uudistettu piloille ja samat aiheet ovat etusivulla ja suosituimmista päivästä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Eipä tämä muutenkaan ole enää mistään kotoisin. Valikko on uudistettu piloille ja samat aiheet ovat etusivulla ja suosituimmista päivästä toiseen.
Todellakin. Ja siis jos tuon valikon ON PAKKO olla etusivulla, niin miksi ihmeessä "uusimmat" on alimpana, ja jotkin helkkarin "poiminnat" ekana? Siis just ne, jotka ei vaihdu koskaan?
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Myös Zuckerberg olisi voinut käyttää osaamistaan johonkin muuhun kuin facebookin perustamiseen.
Mitä vingut. Älä käytä facebookkia.
Eikä! Av on Suomen paras palsta, olen käynyt täällä päivittäin n. parin vuoden ajan. En tiedä missä palstailisin jos tämä lopetettaisiin.
Jos ei olisi vauvapalstaa niin mistä toimittajat saisivat uutisaiheita iltapäivälehtiin?
Vierailija kirjoitti:
Eikä! Av on Suomen paras palsta, olen käynyt täällä päivittäin n. parin vuoden ajan. En tiedä missä palstailisin jos tämä lopetettaisiin.
Onko pakko palstailla jossain?
Olen samaa mieltä. Myös Zuckerberg olisi voinut käyttää osaamistaan johonkin muuhun kuin facebookin perustamiseen.