Onko muita jotka piilottelee ihastumistaan viimeiseen asti?
En tiedä miks mun on niin vaikea näyttää tykästymistäni.. ehkä jännitän ettei tyyppi olekaan kiinnostunut vaikka vaikuttaakin siltä. Sitten näyttäisin tykästymiseni ihan 'turhaan'
Kommentit (8)
Olen yli nelikymppinen ja ihastunut. Ihastumiseni kohde on minuun myös hyvin selkeästi ihastunut. En osaa sanoa miltä minä hänen silmissään näytän ja olenko selkeästi ihastukseni näyttänyt, mutta hänen ihastuksen huomaan ilmeestä, silmistä, kehonkielestä, asioista, joita hän sanoo ja tavasta miten hän muistaa minun sanomani ja palaa niihin asioihin. Ehkä sinullakin ap on samoin?
Mekään emme kuitenkaan kiirehdi, vaan tutustumme hiljalleen.
Minä. Ärsyttää ihmiset, jotka paljastaa kiinnostuksensa tuntematta toista, että se muka loppuu sitten tutustuessa. Mulle ei käy koskaan niin, koska en ihastu, jos en oikeasti tunne toista. Enkä ainakaan näyttäisi sitä!
Minusta ois todella noloa paljastaa ihastuminen esim. viattomasti muka tehden toiselle jotain kivoja juttuja tai pyytämällä ulos ja jäädä sitten odottamaan, kiinnostuuko toinen. Todella nöyryyttävää, jos ei. Mieluummin kerron tunteistani suoraan, ja toinen saa sitten vastata niihin miten haluaa.
Minulta saisi repiä mieluummin kynnet irti ihan ilman puudutusta, kuin paljastaisin ihastukseni kohteelle kiinnostukseni. Tämä nimenomainen kohde kun on täysin "mahdoton" monenkin asian vuoksi - ei luonteeltaan tai ulkonäöltään, mutta muuten. Yleensäkään en kovin herkästi ala ihastustani ilmaisemaan. Joutuu vielä parisuhteeseen, ja sitäkään en halua, en missään nimessä.
Vierailija kirjoitti:
Minulta saisi repiä mieluummin kynnet irti ihan ilman puudutusta, kuin paljastaisin ihastukseni kohteelle kiinnostukseni. Tämä nimenomainen kohde kun on täysin "mahdoton" monenkin asian vuoksi - ei luonteeltaan tai ulkonäöltään, mutta muuten. Yleensäkään en kovin herkästi ala ihastustani ilmaisemaan. Joutuu vielä parisuhteeseen, ja sitäkään en halua, en missään nimessä.
PS. En myöskään missään nimessä paljastaisi ihastumistani kenellekään ulkopuoliselle. Kynnet irti vaan!
Joo, en aio kertoa.