Vahvat nasolabiaali-juonteet jo 22-vuotiaana.. Mitä tehdä? Muita kohtalotovereita?
Kommentit (60)
Kauan täyteaine pysyy nasolabiaaleissa?
Anna elämän näkyä. Hymyilet varmasti paljon kun juonteet ovat tulleet.
No eihän ne täyteaineet maksa kuin muutaman satasen.
Nuo voivat olla ihan "rakenteellisetkin", toisilla on vahvat nasolabiaalijuonteet ja lapsena. Ei liity vanhenemiseen tai hymyilyyn.
Vierailija kirjoitti:
No eihän ne täyteaineet maksa kuin muutaman satasen.
no kestävätkö ne miten hyvin ja huomaako muut sen??
Vierailija kirjoitti:
Nuo voivat olla ihan "rakenteellisetkin", toisilla on vahvat nasolabiaalijuonteet ja lapsena. Ei liity vanhenemiseen tai hymyilyyn.
ne rumentaa ja vanhentaa :(
Reinkarnaatio ja parempi geneettinen vanhempien valinta seuraavalla kierroksella.
Siis ihan oikeasti, jos jo 22-vuotiaana stressaat noin, eikä ne rypyt tule ikinä siitä vähenemään, niin mieti nyt onko loppuelämän tuhlaaminen ryppyjen vihaamiseen sen arvoista. Ei ne ketään muuta häiritse.
Juu, itselläkin on nyt viime kuukausina alkanut erottua ja opin äskettäin tuon nasolabiaali-sanan. 42-vuotiaaksi tässä meni. Hyvä vain, niin ei kysytä enää papereita ruokakaupassa, kun ostaa miehelle saunakaljat.
Mulla ei oo mitään labiaaleja vaikka oon yli 50!
Kattokaa Tuksun Homer-kuonoa!
Mikset sinä onneton valinnut vanhempiasi todellakin paremmin!!!!!1 Kaikenlaisia.....
Ei hemmetti! Oletko ihan vakavissasi, että jotkut pikkujuonteet kasvoillasi tarvitsevat täyteaineita vaikka olet vasta 22-vuotias? Et sinä selviä parilla sadalla tästä vaivasta. Kohta täyteaineet eivät riitäkään vaan haluatkin kauneusleikkaukseen.
Tätäkö haluat itsellesi?
Tai tätä?
Minulla on myös kauheat nasojuonteet! Ne tulivat jo siinä 27- vuotiaana ja aina vain iän myöt ä pahenevat... olen miettinyt myös täyteaineita, mutta jotenkin pelottaa kuitenkin sellaiset operaatiot, kun olen muuten luomu, tai siis että ei ole tehty toimenpiteitä.
Anna olla! Ei varmasti rumenna sua tippaakaan. Olet nuori ja kaunis, ole tyytyväinen itseesi!
Mulla on toisella puolella syvemmät kuin toisella. Ihan kuin nuo paremman puolen olisi entisestään parantuneet kun olen käyttänyt retinolia. Olen tosin melkein sua 2 kertaa jo vanhempi.
Minulle tuli jo pariin kertaan aikaisemmin nuorempana, mutta ne hävisivät. Luulen, että juonteet johtuivat ihan vaan kuivasta ihosta, tai jostain hormoniepätasapainosta. Nyt alkaa taas näkyä ja kosteutan sekä kuorin ihoa ahkerasti ja käytän seerumia, jossa c-vitamiinia ja retinolia. Toivon, että ne taas tekevät katoamistempun, mutta ei voi mitään jos niin ei käy. Ikää alkaa olla jo enemmän.
Vierailija kirjoitti:
https://mylooks.dk/wp-content/uploads/user_img/86617/res7.jpg kuin kuvat omistani...
Ei tuossa kuvassa ole mitään rumaa. Nätti ja kaunis naama! Ei mitään outoa eikä rumaa.
Täyteainetta kehiin tai kasvojen kiristys. Tai jos oot laihtunut paljon ja sen vuoksi uomat, niin liho muutama kilo takaisin, jos se täydentäis naamaa.