Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa! Mun kasvoissa ei ole yhtään näppyä ja se on tasaisen värinen, ensimmäistä kertaa sitten lapsuuden.

Vierailija
01.05.2018 |

Olen 38-vuotias ja vihdoin ihoni on jopa kaunis ja raikkaan näköinen. Vuoden olen uskollisesti hoitanut ihoani aamuin illoin ja tuloksia on tullut hitaasti mutta varmasti. Koko teini-iän ja aikuisuuden kärsin ihon epäpuhtauksista ja nyt viime vuosina väsyneen ja huonon värisestä ihosta. Kyllä siitä kosmetiikasta on ihan oikeaa apua vaikka moni muuta väittääkin.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä!! :) :) Olen 23v. mutta ihoni kunto on aaltoillut, joskus ollut tosi hyvä, ja toisinaan ihan hirveä.

Vierailija
2/15 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko kysyä, millä tuotteilla olet hoitanut ihoasi? Tai mitkä tuotteet oot havainnut parhaimmiksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa myös mitä tuotteita käytät ja miten? Mulle tehokkain apu on olleet e-pillerit, mutta haluaisin niistä eroon ja lopettamisen jälkeisen naaman räjähtämisen haluaisin ehkäistä.

Vierailija
4/15 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä!! :) :) Olen 23v. mutta ihoni kunto on aaltoillut, joskus ollut tosi hyvä, ja toisinaan ihan hirveä.

Eikö olekin ihanaa😊 mä välillä huomaan siveleväni ihoa ja ihmettelen kun ei tunnu näppylöitä! ap

Vierailija
5/15 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-vitamiinilla?

Vierailija
6/15 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sentin kerros pakkelia peittää rypyt ja näpyt.

Vierailija
7/15 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö olekin ihanaa😊 mä välillä huomaan siveleväni ihoa ja ihmettelen kun ei tunnu näppylöitä! ap

Joo on ihanaa! :) Kyllä on hyödyttänyt. Mua auttoi eniten kasvovesi, seerumi ja kuorinta. Ja rasva, mikä ei tuki ihohuokosia.

Vierailija
8/15 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua auttaa botox (ei paljon ryppyjä, mutta se tasoittaa ihoa), aurinko, liikunta, karppaus, kuorinta ja naamiot.

Vierailija
9/15 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa myös mitä tuotteita käytät ja miten? Mulle tehokkain apu on olleet e-pillerit, mutta haluaisin niistä eroon ja lopettamisen jälkeisen naaman räjähtämisen haluaisin ehkäistä.

No mä löysin avun korealaisista tuotteista, mutta en tiedä onko siitä apua että luettelen kaikki käyttämäni tuotteet. Jokaisen iho ja sen tarpeet/ongelmat on niin yksilöllisiä. Jos tuo korealainen ihonhoito kiinnostaa, on paras tutustua aiheeseen ja etsiä itselle sopivat tuotteet lukemalla lukuisia ko. aihetta käsitteleviä blogeja ja tuotearvioita, myös redditin r/AsianBeauty on ollut hyvä tietolähde.

Joka tapauksessa mä löysin itselleni parhaan avun kevyestä aha/bha kuorinnasta (aha/bha kasvovesi jokapäiväisessä käytössä), c-vitamiinitipoista (kuuri säännöllisesti) ja ennenkaikkea ihoa kosteuttavista tuotteista. Aamuin illoin hoidan ihoani.

Ap

Vierailija
10/15 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo on ihanaa! :) Kyllä on hyödyttänyt. Mua auttoi eniten kasvovesi, seerumi ja kuorinta. Ja rasva, mikä ei tuki ihohuokosia.

Kerrottakoon kosmetiikkamerkkejä/ tuotteita mitä käytätte? Olen innostunut korealaisesta kosmetiikasta ja muutaman huipputuotteen olen löytänytkin, mutta nyt kevään tullen iho taas täynnä näppylöitä ja mustapäät ei lähde nenästä millään ilveellä...

Vierailija
11/15 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä löysin avun korealaisista tuotteista, mutta en tiedä onko siitä apua että luettelen kaikki käyttämäni tuotteet. Jokaisen iho ja sen tarpeet/ongelmat on niin yksilöllisiä. Jos tuo korealainen ihonhoito kiinnostaa, on paras tutustua aiheeseen ja etsiä itselle sopivat tuotteet lukemalla lukuisia ko. aihetta käsitteleviä blogeja ja tuotearvioita, myös redditin r/AsianBeauty on ollut hyvä tietolähde.

Joka tapauksessa mä löysin itselleni parhaan avun kevyestä aha/bha kuorinnasta (aha/bha kasvovesi jokapäiväisessä käytössä), c-vitamiinitipoista (kuuri säännöllisesti) ja ennenkaikkea ihoa kosteuttavista tuotteista. Aamuin illoin hoidan ihoani.

Ap

Osaatko arvioida paljon sulla menee noihin rahaa, esim. kuukaudessa? Harmittaa kun olen laittanut ihonhoitotuotteisiin tän vuoden puolella ainakin 300 e ja silti naama kukkii ja pintakuiva ja plaaaaah.

Vierailija
12/15 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama! On kyllä ihana tunne. Itse jätin meikit kokonaan pois ja aloin puhdistamaan ihoa aamuin illoin miedoilla tuotteilla. Ero entiseen kolahti oikein kunnolla kun esiteini-ikäinen sukulaistyttöni tuijotti kahvipöydässä poskeani ihan läheltä mietiskelevästi ja tokaisi "onko sulla meikkivoidetta kun sun iho on noin tasainen?" :D

Vierailija
13/15 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Osaatko arvioida paljon sulla menee noihin rahaa, esim. kuukaudessa? Harmittaa kun olen laittanut ihonhoitotuotteisiin tän vuoden puolella ainakin 300 e ja silti naama kukkii ja pintakuiva ja plaaaaah.

Hmm... arviolta viitisensataa euroa on mennyt tässä vuoden aikana. Ap

Vierailija
15/15 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama! On kyllä ihana tunne. Itse jätin meikit kokonaan pois ja aloin puhdistamaan ihoa aamuin illoin miedoilla tuotteilla. Ero entiseen kolahti oikein kunnolla kun esiteini-ikäinen sukulaistyttöni tuijotti kahvipöydässä poskeani ihan läheltä mietiskelevästi ja tokaisi "onko sulla meikkivoidetta kun sun iho on noin tasainen?" :D

Hah ihana :)

On kyllä mukavaa kun meikkipohjaksi riittää ihan kevyt bb-voide, eikä tarvitse enää paksuja tunkkaisia meikkipuutereita ja peitepuikkokin on jäänyt virattomaksi. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi