Onko siskoni pulassa?
Olen huomannut parikymppisellä siskollani kyynärtaipeessa pistojäljen näköisiä mustelmia (kaikesta peittelystä huolimatta). Hän myös pukeutuu aina pitkähihaisiin puseroihin ja on syönyt melko huonosti viime aikoina. Toisinaan siskoni myös välttelee katsekontaktia. Pistojälkiä hän on perustellut verikokeilla ja väsymystään opiskelustressillä. Kummasti hän kuitenkin jaksaa riekkua ulkona viikonloppuisin. Siskoni miesystävä on aikoinaan suorittanut vankilassa tuomion huumausainerikoksesta (ihan muutaman vuoden). Vauhkoanko turhasta vai tulisiko minun ryhtyä jonkinlaisiin toimiin?
Kommentit (15)
On tai ei. Täältä käsin on vaikee sanoo.
Kuvauksen perusteella on, mutta niin kauan kuin hän on oikeustoimikelpoinen henkilö et sinä asialle mitään mahda.
Soita poliisit ja laita juttuvinkki iltalehdille.
Kysy haluaako piriä väsymykseen. Jos suostuu niin on nisti.
http://www.sanohuumeilleei.net/fi/tunnista.html
Pahalta vaikuttaa. Mun veli oli juuri tuollainen. Tsemppiä!
Aika amatööri on, jos kyynärtaipeeseen lyö.
http://www.paihdelinkki.fi/fi/tietopankki/tietoiskut/paihdeongelmien-hoito/huumeriippuvuuden-hoito
Tossa linkki päihdelinkin sivuille. Sori, en osaa auttaa muuten. Toivotaan, että ylireagoit. Ehkä masennus?
Toimi nopeasti ennen kuin on liian myöhäistä. Älä ainakaan lainaa rahaa. Tietävätkö vanhemmat?
Vierailija kirjoitti:
Toimi nopeasti ennen kuin on liian myöhäistä. Älä ainakaan lainaa rahaa. Tietävätkö vanhemmat?
Jotenkin halusin vaan kuulla, että ylireagoin. Nyt itkettää. Vanhemmat ei tiedä mitään, eikä ne todennäköisesti edes välittäisi. Niille ura ja maine on kaikki kaikessa. ap
Piilota kaikki itsellesi tärkeä irtaimisto, jos mielit ettei omaisuuttasi anasteta. Pysy erossa siskostasi niin paljon kuin suinkin kykenet.
Kuuntele herkällä korvalla jos hän sattuis jotain kertomaan. Ja jos saisit hänet lääkäriin niin ehdottomasti mene kaveriksi mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuuntele herkällä korvalla jos hän sattuis jotain kertomaan. Ja jos saisit hänet lääkäriin niin ehdottomasti mene kaveriksi mukaan.
Näin aion tehdä. Siskoni vaan tuppaa olemaan melko itsepäinen. ap
Narkkari.