Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystävä ei hyväksy fb-kaveripyyntöä

Vierailija
01.05.2018 |

Olemme seurustelleet n. puoli vuotta, mutta pyyntöäni ei ole hyväksytty. Olen tavannut miehen vanhemmat ja useita kavereita joten en usko että johtuisi siitä, että mies ei olisi tosissaan.

En ole kehdannut kysyä asiaa, koska se tuntuisi jotenkin ''naurettavalta''. Nyt kun olen ajatellut, tuntuu tämä ratkaisu paremmalta. Kävisin varmasti kyyläämässä miehen vanhoja kuvia yms. juttuja. Silti jotenkin outoa... Salaako hän jotain, jotain mitä en saisi nähdä...

Pitäisikö asia ottaa puheeksi? Joskus mies mainitsi ettei hän käytä pahemmin facebookkia mutta tiedän että hän on pyynnön nähnyt.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa miehesi puhuu totta eikä käy FB:ssä kovin usein. Sinuna ottaisin kaveripyynnön puheeksi. Jos et tuollaisesta voi puhua, miten sinun käy, kun parisuhteeseen ilmaantuu ihan oikeita ongelmia? Jätätkö nekin selvittelemättä? 

Vierailija
2/20 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko mennä kyttäämään hänen kavereitaan sinne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn FB:ssä kerran kk tai joka 2. kk.

Vierailija
4/20 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina mikä on naurettavaa on se ettei hyväksy kumppanin kaveripyyntöä, oli syy sitten mikä tahansa, järkevä se ei voi olla.

Vierailija
5/20 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun faceen pääsee vain kaverit ja vessan oveakin pidän kotona kiinni eikä sen läpi pysty kuulemaanpuhumaan. Jokainen laittaa omat rajansa johonkin.

Vierailija
6/20 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolen vuoden seurustelutason suhde ei tarkoita, että suhde olisi vielä niin vakava, että haluaa kuuluttaa sen somessa kaikille. Vakavaa se on vasta sitten kun menee naimisiin asti. Ennen sitä suhdetta on turhaa mainostaa kaikille kavereille ja puolitutuille.

Vierailija
7/20 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolen vuoden seurustelutason suhde ei tarkoita, että suhde olisi vielä niin vakava, että haluaa kuuluttaa sen somessa kaikille. Vakavaa se on vasta sitten kun menee naimisiin asti. Ennen sitä suhdetta on turhaa mainostaa kaikille kavereille ja puolitutuille.

Tarkoitatko siis tällä sanoa että kaikki jotka ovat sinun fasekavereitasi, ovat pitemmässä parisuhteessa kanssasi,  vai mikä logiikka tuossa on? Ja sitten vilä kuuluttelet fasessa jatkuvasti noita vakavia parisuhdetason facekavereita?? 

Vierailija
8/20 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai jokainen saa valita omat facekaverinsa?

Vierailija
9/20 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa hän eka katsoo mikä olet naisiasi. Tiedä vaikka hän pelkää että saatat olla psykoottinen stalkkaaja jos suhteenne vaikka loppuisi pian.

Vierailija
10/20 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä teki saman ja kuittasi asian sanomalla että "ollaan mieluummin ystäviä tosielämässä". Syykin löytyi, vonkasi fabossa omaa exäänsä takaisin julkisesti.

Vierailija
11/20 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko siis tällä sanoa että kaikki jotka ovat sinun fasekavereitasi, ovat pitemmässä parisuhteessa kanssasi,  vai mikä logiikka tuossa on? Ja sitten vilä kuuluttelet fasessa jatkuvasti noita vakavia parisuhdetason facekavereita?? 

En suinkaan ole "suhteessa" kaikkien fb-kaverieni kanssa.

Vierailija
12/20 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole miesystäväni facebook-kaveri eikä hänkään tietenkään minun. Miksi olisi?

Vierailija
13/20 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miea on fiksumpi  kuin sinä ap. En minäkään haluaisi parisuhdettani facelle ilmoittaa, asia kun ei Zuckerbergille ja random-tyypeille mitenkään kuulu.

Vierailija
14/20 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, miksi olisi?

Facebookin tarkoitus kun ei ole kerätä lähimmäisiään kaverilistalle, ja myös sitä kautta seurata heidän elämäänsä. Sen sijaan listalle kannattaa haalia kaikki hyvänpäiväntutut ja se ekalla samalla luokalla ollut Maukka, jolle et koskaan edes sanonut moi.

Kerrassaan hävytöntä, että pariskunnat olisivat toistensa kavereita.

Vierailija
15/20 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, miksi olisi?

Facebookin tarkoitus kun ei ole kerätä lähimmäisiään kaverilistalle, ja myös sitä kautta seurata heidän elämäänsä. Sen sijaan listalle kannattaa haalia kaikki hyvänpäiväntutut ja se ekalla samalla luokalla ollut Maukka, jolle et koskaan edes sanonut moi.

Kyllähän minä miesystäväni elämän tiedän ilman naamakirjaakin :D

Vierailija
16/20 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miea on fiksumpi  kuin sinä ap. En minäkään haluaisi parisuhdettani facelle ilmoittaa, asia kun ei Zuckerbergille ja random-tyypeille mitenkään kuulu.

Tässä puhuttiin kaveripyynnön huomiottajättämisestä.

Vai mistä se Naamis automaattisesti tietää, etttä ap ja miehensä ovat pari?

Vierailija
17/20 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, miksi olisi?

Kyllähän minä miesystäväni elämän tiedän ilman naamakirjaakin :D

Älä hittolainen ":D"

Tosi hienoa, että ainoa minkä ymmärsit, ymmärsit senkin vähän erilailla.

Vierailija
18/20 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa. Mutta jotain outoa on teidän suhteessa myös, jos tuollaista asiaa ei voi ottaa puheeksi. Epävarmuutta ja etäisyyttä ainakin. Onko jotain muutakin. Miehellä jotain salattavaa?

Vierailija
19/20 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ei voi vain lisätä kaveriksi, vaan on pakko myös sitten laittaa parisuhdestatus näkyviin? Miksi? Ei mulla ja miehelläkään lue parisuhteita fasessa. Pikku vinkki; sinne ei ole pakko laittaa mitään mitä ei halua. Fase ei pakota.

Vierailija
20/20 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa. Mutta jotain outoa on teidän suhteessa myös, jos tuollaista asiaa ei voi ottaa puheeksi. Epävarmuutta ja etäisyyttä ainakin. Onko jotain muutakin. Miehellä jotain salattavaa?

Samaa mieltä. Haluaa roikottaa itseään osin vapailla markkinoilla jotta kiinnostavuus säilyisi. Säälittävä tapaus, jätä se.