Minkälainen oli sinun kirjeenvaihtoilmoituksesi lapsena/teininä ja missä lehdessä?
Yksityskohtia voi muuttaa jos pelkää että joku tunnistaa. Itselläni oli Hevoshullu-lehdessä suunnilleen tällainen:
"Heips, täällä kirjoittelee likka 12w, haluaisin kirjekaveriksi 11-13w tyttöjä. Itsellä ei ole omaa hevosta, mutta on hoitohevonen nimeltä *Dina. Olen 110% eläinrakas, toivoisin että sinäkin olisit. Musamakuuni kuuluu The Rasmus ja Apulanta. Kuva olis plussaa. Ps. Ei yhden kirjeen kirjoittajille!"
Eli niin perus ilmoitus kun vaan mahdollista :D Kertokaa omianne ja muitakin muistoja :)
Kommentit (4)
Mulla tais olla Lemmikki-lehdessä ilmoitus ainakin... Saattoi olla myös Eläinmaailmassa, Zoossa ja Hevoshullussa. Mulla oli kyllä aikoinaan paljon kirjekamuja. Sanamuotoa ilmoituksesta en muista.
Texti tv:lle laitoin kun hurahdin Beatlesiin kun johonkin uskontoon ysärin alussa. Olin ehkä 12vee. Enkä muuten ollut ainoa koska vastauksia tuli lähemmäs 100. Siksi se varmaan on jäänytkin mieleen.
Se oli ihan perus "Moi, olen 14w gimma Stadista, jos olet 13-16w kundi, raapusta kuoreen "Essi Esimerkki, Erkkikatu 1" Ps. Ei nimiä kuoreen!
:D oi aikoja. Ja Suosikkiinhan se ilmoitus lähti.
En muista muuta kuin että loppuun pistin p.s. läskit älkööt vaivautuko. Sama linja pitää edelleen.