Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen oli sinun kirjeenvaihtoilmoituksesi lapsena/teininä ja missä lehdessä?

Vierailija
01.05.2018 |

Yksityskohtia voi muuttaa jos pelkää että joku tunnistaa. Itselläni oli Hevoshullu-lehdessä suunnilleen tällainen:

"Heips, täällä kirjoittelee likka 12w, haluaisin kirjekaveriksi 11-13w tyttöjä. Itsellä ei ole omaa hevosta, mutta on hoitohevonen nimeltä *Dina. Olen 110% eläinrakas, toivoisin että sinäkin olisit. Musamakuuni kuuluu The Rasmus ja Apulanta. Kuva olis plussaa. Ps. Ei yhden kirjeen kirjoittajille!"

Eli niin perus ilmoitus kun vaan mahdollista :D Kertokaa omianne ja muitakin muistoja :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista muuta kuin että loppuun pistin p.s. läskit älkööt vaivautuko. Sama linja pitää edelleen.

Vierailija
2/4 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tais olla Lemmikki-lehdessä ilmoitus ainakin... Saattoi olla myös Eläinmaailmassa, Zoossa ja Hevoshullussa. Mulla oli kyllä aikoinaan paljon kirjekamuja. Sanamuotoa ilmoituksesta en muista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Texti tv:lle laitoin kun hurahdin Beatlesiin kun johonkin uskontoon ysärin alussa. Olin ehkä 12vee. Enkä muuten ollut ainoa koska vastauksia tuli lähemmäs 100. Siksi se varmaan on jäänytkin mieleen.

Vierailija
4/4 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli ihan perus "Moi, olen 14w gimma Stadista, jos olet 13-16w kundi, raapusta kuoreen "Essi Esimerkki, Erkkikatu 1" Ps. Ei nimiä kuoreen!

:D oi aikoja. Ja Suosikkiinhan se ilmoitus lähti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän