Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korvasta/korvan luota kuuluu välillä omituinen ääni, mistä voi johtua?

Vierailija
01.05.2018 |

Sitä on hankala selittää. Välillä kuulostaa ikäänkuin metalliselle, tai sit ns.pisaran tippumiselta. Tosi häiritsevää. Mistä voi johtua? Kuuluu vain vasemmasta.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm.

Vierailija
2/11 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaako se samalta kuin lavuaarin tulpan ketjun helinä, mutta pään sisällä? Ilmaa verenkierrossa, joka ilmaantuu tuonkaltaisena äänenä, kun esim. nieleskelee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaako se samalta kuin lavuaarin tulpan ketjun helinä, mutta pään sisällä? Ilmaa verenkierrossa, joka ilmaantuu tuonkaltaisena äänenä, kun esim. nieleskelee?

Joltain tollaiselta. Makoilen tässä sohvalla (vasemmalla kyljellä) ja ihmettelen mistä johtuu. Kuuluu aina välillä. -ap

Vierailija
4/11 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinnitus? Ei sekään aina ole vaan tasaista vinkunaa.

Vierailija
5/11 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko se tulla vain sillointällöin? -ap

Vierailija
6/11 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joltain tollaiselta. Makoilen tässä sohvalla (vasemmalla kyljellä) ja ihmettelen mistä johtuu. Kuuluu aina välillä. -ap

Minulla on kuulunut tuonkaltaista ääntä pään sisältä, kun olen liikuttanut leukaani ts. haukotellut - liittyisiköhän se jotenkin leuan niveliin, jotka kiinnittyvät itse kalloon?

Vierailija
7/11 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi. On aika moninmuotoinen ja monimutkainen juttu. Voi olla jatkuvaa tai laueta silloin tällöin, voi vinkua, voi kilistä, voi kohista....

Vierailija
8/11 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kuulunut tuonkaltaista ääntä pään sisältä, kun olen liikuttanut leukaani ts. haukotellut - liittyisiköhän se jotenkin leuan niveliin, jotka kiinnittyvät itse kalloon?

Okei🤔. En oikein tiedä. Tosi häiritsevää kun ei oo selkeää syytä. Ilmaantuu aina välillä. -ap

Vierailija
9/11 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi. On aika moninmuotoinen ja monimutkainen juttu. Voi olla jatkuvaa tai laueta silloin tällöin, voi vinkua, voi kilistä, voi kohista....

Okei. Mikä sen aiheuttaa? -ap

Vierailija
10/11 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika normaalia.

Vierailija
11/11 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei. Mikä sen aiheuttaa? -ap

Aiheuttajatkin on moninaisia. Meluvaurio korvassa, stressi, tietyt lääkkeet... Lista on pitkä. Google on ystävämme. Ja jos yhtään enempää häiritsee, lääkäri on ystävämme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi