Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko lyhentää Bentleyn osamaksua toimeentulotuesta?

Vierailija
01.05.2018 |

Ajattelin vaihtaa autoa

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit

Vierailija
2/10 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä luulet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi. Kela käskee myymään auton. Ja vaikka et olisi tt-tuen asiakas niin et pystyisi tukirahoilla lyhentelemään n. 1400 € kuukausierää.

Vierailija
4/10 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä luulet?

en luule mitään. siksi kysyin

Vierailija
5/10 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ja kannattaa ostaa kesäksi myös uusi huvijahti.

Vierailija
6/10 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et voi. Kela käskee myymään auton. Ja vaikka et olisi tt-tuen asiakas niin et pystyisi tukirahoilla lyhentelemään n. 1400 € kuukausierää.

jos olen kikkaillut toimeentulotuilla niin että minulle jää pari tonnia lapaseen puhtaana käteen joka kuukausi

Vierailija
7/10 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiihan se, mutta kannattaisi ensin käydä Kelassa keskustelemassa nämä(kin) osamaksuasiat, muuten voi tulla yllätyksiä.

Vierailija
8/10 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jos olen kikkaillut toimeentulotuilla niin että minulle jää pari tonnia lapaseen puhtaana käteen joka kuukausi

Just joo.

Vierailija
9/10 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerropas miten olet tämän käytönnössä toteuttanut?

Vierailija
10/10 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten ei pitäisi olla mikään ongelma kikkailla se bentleykään sinne :D Mulla kyllä on sellainen kutina ettet saa nimiisi edes käytettyä beeämveetä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän