Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis, oon menossa päivystykseen...VTI

Vierailija
01.05.2018 |

Soitin terveysneuvontaan, ja sanoivat, että päivystykseen pitäisi mennä, voi olla munuaistasolla. Mutta, mua hävettää mennä, koska jos ei ole. Pitäiskö vaan oottaa huomiseen ja mennä terveyskeskukseen?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/11 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei up!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole kuumetta, yleiskunnon laskua eikä selkäkipua, ei ole munuaistulehdus, ja silloin virtsatulehdukseen voidaan määrätä lääkitys ihan puhelinsoiton perusteella. 

Vierailija
4/11 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole kuumetta, yleiskunnon laskua eikä selkäkipua, ei ole munuaistulehdus, ja silloin virtsatulehdukseen voidaan määrätä lääkitys ihan puhelinsoiton perusteella. 

On selkäkipua ja yleiskunnon laskua, ei kuumetta, oon kokoajan alilämmöllä?

Vierailija
5/11 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet sitten ilman muuta tänään, muuten voit olla huomenna paljon huonommassa kunnossa, jos ei lääkitystä päästä aloittamaan. 

Vierailija
6/11 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että saat päivystyksestä kehotuksen mennä aamulla omalle terveysasemalle.

Vierailija
7/11 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako vaan venata huomiseen ja mennä omaan terv.keskukseen, kun kuumetta ei ole? Olo kuitenkin aika tukala.

Vierailija
8/11 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaako vaan venata huomiseen ja mennä omaan terv.keskukseen, kun kuumetta ei ole? Olo kuitenkin aika tukala.

Kannattaa venata kotona, tautihan voi parantua ihan itsekseen, etenkään jos sitä ei olekaan, ja menee päivystykseen nolona...

Eiku. Luulisi jokaisen oman kroppansa sen verran tuntevan, että tietää ja tunnistaa, onko tauti päällä vai ei.

Vierailija
9/11 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö sulle jo sieltä virallisestakin terveydenhuollosta kehotettu tulemaan päivystykseen. Mitä sää ny vielä täältä vauva-palstalta kyselet.

Vierailija
10/11 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö nyt vaan voi mennä sinne? Olet monta päivää aloittanut näitä keskusteluja ja täällä on monta kertaa sanottu sama asia. Kai päivystyksestä saat luotettavampaa neuvoa kuin av:ltä? Ei voi olla niin iso asia mennä lääkäriin.

11/11 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse odottaisin huomiseen, jos ei kerran ole kuumetta. Mä en kyllä muutenkaan mene kauhean herkästi päivystykseen. Joku toinen tosin olisi noilla oireilla päivystyksessä jonottamassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi