Vappu on työväen juhla! Työttömien ei siis kuulu viettää vappua!
Muistakaapa se, että vappu on nimenomaan työväen juhla! Eli työttömät kotiin sieltä vappujuhlista! Työttömänä ei kuulu viettää vappua!
Itse asiassa vapusta tulisi tehdä sellainen, että aina vappuna olisi ympäri Suomea kaikenlaisia vapputapahtumia ja juhlia, joiden järjestämiseen käytettäisiin työvoimana vain työttömiä. Työttömät siis vastaisivat tapahtumien järjestämisestä johtuvasta työvoimasta. Ja jos työttömät kieltäytyvät, niin karenssi päälle. Eli tämä olisi siis ikään kuin mitä on armeijassa RUK:n kurssijuhlassa/tanssiaisissa. Eli ne varusmiehet, joilla ei siellä ole avecia, vastaavat koko juhlan järjestelyistä, tarjoiluista yms. työnteollaan. Työttömät tulisi laittaa myös siivoamaan vappujuhlinnan aiheuttamat jäljet.
Jos makaa 365 päivää vuodessa sohvalla veronmaksajien rahoilla, niin ei mielestäni ole silloin kohtuutonta, että yhtenä päivänä vuodessa voi työväki juhlia ja työttömät laitettaisiin työskentelemään sen eteen.
Kommentit (8)
Olen ylioppilas ja duunari. Olin vapun töissä.
Ap, sun hienosta palopuheesta unohtui vain "Menkää töihin"!
Kuulosti liian säälittävältä tuo asenteesi ollakseen edes huono provo. Eikö mielessä todellakaan pyöri mitään muuta?
Vietin! Et voi sille mitään! Hih! Huutomerkit on kivoja, vai mitä ap!!!! Lisää vielä pari niin olet vielä vakuuttavampi!!!!!!!
Mutta entäs kun ne työttömät ovat töissä vappuna jolloin ovatkin työläisiä jolloin heillä onkin oikeus juhlia vappua?
älä sitten valita kun muina päivinä juon olutta bussipysäkillä :)
työtön
Opiskelijatkaan ei saisi vappua juhlia?
Työttömillä on ollut kilju porisemässa vapuksi,
Terveisin työtön DI, joka asuu kivitalossa. Muka 3:
ssa kuukaudessa pääsee töihin.
vappu on ylioppilaitten juhla, oten työläisillä ei ole oikeutta juhlia vappuna.