Jos syön yhtään karkkia alkaa heti alapään kutina
Onko minulla joku hiivasyndrooma vai mikä ihme vaivaa? Kokemuksia ja mikä avuksi.
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Hiiva.karkit veks
Saatan olla pitkään syömättä makeaa ja kun syön sitten vähääkään niin alkaa kutina😞
Sokeri aiheuttaa hiivaa. Syö vaan karkkia ja raavi alapäätä.
saattaa olla myös verensokerit sekasin, korkealla ollessaan voi myös aiheuttaa hiivaoireita.
Sokeri/hiilihydraatti aiheuttaa hiivaa ja nostaa elimistön tulehdustasoa.
Jos tiede löytäisi sokerin tänä päivänä, sitä ei koskaan sallittaisi käytettävän vapaasti ruoka-aineena.
Vierailija kirjoitti:
Sokeri aiheuttaa hiivaa. Syö vaan karkkia ja raavi alapäätä.
No niinhän mä teenkin
Raapraaps
Mulla on jotain vastaavaa menossa. Hiivasta en ole aiemmin kärsinyt, mutta 45 kun tuli mittariin alkoi järjetön kutina.
Vierailija kirjoitti:
saattaa olla myös verensokerit sekasin, korkealla ollessaan voi myös aiheuttaa hiivaoireita.
Niinpä. Ja koukuttaa
Mullaki kutisee, ja karkkia vedelly poskeen :D
Siis, hiiva. Käy hakemassa apteekista lääkettä. Kandee vissiin ottaa sitä suun kautta syötävää.
Vierailija kirjoitti:
Siis, hiiva. Käy hakemassa apteekista lääkettä. Kandee vissiin ottaa sitä suun kautta syötävää.
Taidat olla varsinainen vajaa.
Sama täällä. Olen käynyt gynellä ja mitään vikaa ei ole. Gyne sanoi juurikin sokerin tekevän noita oireita. Yksi syy lisää lopettaa makean mättäminen mutta miksi se silti on niin vaikeaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla varsinainen vajaa.
? :D
Mä voin tulla rapsuttammaan!
T.mies 22v
Vierailija kirjoitti:
T.mies 22v
No et halua. Olen vanha akka
Vierailija kirjoitti:
Onko minulla joku hiivasyndrooma vai mikä ihme vaivaa? Kokemuksia ja mikä avuksi.
Sokeri on hiivalle suurta herkkua. Minulta gyne kielsi tyystin sokeriset syötävät ja neuvo toimii. Vapaudun hiivatulehduskierteestä.
Mm. karkki, piilosokeri ja vehnäjauhotuotteet lisäävät elimistön hiivaa. Aiheuttaa kutinaa alhaalla ja joillain jopa ylhäällä (hilse).
Jos laitat karkin alapäähäsi, alkaako suutasi kutittamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T.mies 22vNo et halua. Olen vanha akka
Jos alle 50 ni käy
T.mies 22v
Hiiva.karkit veks