Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

>>>MAANANTAI JÄLLEEN JOULUMAMMAT!!!<<<

24.04.2006 |

Tässäpä pinkka. Oikein mukavaa viikonalkua!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsy painaa. Iltaysiltä kömmin jo petiin, mutta Milja päätti herätä jo puoliltaöin syömään ja sen jälkeen vielä kauan aikaa pyöri sängyssään. Rupsutteli jonkin verran, oisko ollu vähän ilmavaivoja. Söi uudelleen neljältä ja heräsi kuuden jälkeen, joten ei tässä oikein pirteä olo ole. Neiti nukkuu pikku-unia, mutta en ite saanu unta, niin että tässä sitä ollaan :D

Mulla on edelleen vahva epäilys, että ruis aiheuttaa neitille masuvaivoja. Mikään muu ei ainakaan erityisesti. Eilen söin aamulla ruishiutalepuuroa ja päivällä yhden viipaleen ruisleipää ja oli tuollainen normaalia levottomampi yö. Pitää taas seurailla ja jättää rukiit vähemmälle. Söin kyllä vasta ruishiutalepuuroa, mutta jos ne leivät jättäis väliin... Harmittaa siinä mielessä, että pitäis yrittää syödä kevyesti ja kuitenki pitää syödä vaaleaa leipää... En osaa ilman leipääkään olla.

Oiskohan hormonien mylläkkä jo hieman vähentynyt, kun on alkanut niin kovasti väsyttää. Vaikka nukkuisi yön hyvinkin, niin viimeistään alkuillasta olen ihan sippi. Ja joka ikinen aamu väsyttää eikä millään jaksaisi nousta. Onneksi päivisin ei väsytä. Olen alkanut jo haaveilla koko yön yhtämittaisesta unesta. No, siihen voi kyllä mennä vielä muutama kuukausi. Pari kuukautta niin tyttö on 6kk, mutta tuskin heti silloin voi unikoulua alkaa pitämään, kun tuskin syö vielä riittävästi kiinteitä että jaksaisi koko yön.

No joo loppuu valitus. Lähdetään Miljan kanssa siskolle. Siellä aina piristyy kun saa seurailla tyttöjen " toilailuja" . :)

Hei siis ja mukavaa päivää!

Äippä ja Milja viikon vajaa 4kk

Vierailija
2/5 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas ja kaikki on ulkoilemassa vissiin kun näin hiljaiselta näyttää. Itselläkin olisi vaikka mitä hommia, mutta koitan vaan laistaa niistä ajattelemalla ihan kohta aloitan... Muutto hässäkät siis edessä ihan justiinsa eikä läheskään kaikkia tavaroita ole pakattu. Käytiin tänään katselemassa huonekaluja, hirmu pitkiä toimitus aikoja niissä on. Neljäviikkoa pitäisi olla ilman keittiön pöytää... kivakiva. Jos olisi taas ollu hiukan enempi älliä olis aloittanu jo aikasemmin etsinnät...

Tyttö imuttaa alahuultaan koko ajan, ja yöllä heräs pitkästä aikaa oikein kunnolla itkemään, tissillä olo ei oikein luista. Oliskohan nyt niiden hampaiden vuoro???

Jaaha ja huuto alkoi! Pitää mennä, moikka vaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi pitkästä aikaa!

Nyt löysin pinonkin, tuossa tais olla viime viikolla päivä jolloin ei pinoa ollutkaan:)

Meillä on jopa aloitettu maissivelli viikonloppuna, ja ihan mukavasti on mennyt. Ajattelin tarjoilla Mika-pojalle perunaa sitten viikon päästä. Yöllä herätään kerran varsinaisesti syömään ja sitten aika aikaisin aamulla jo pirteänä päivään.

Itse olen lenkkeillyt viime aikoina kovasti, tosin on tarviskin kun on tullut noita herkkuja aivan liikaa. Painonpudotus tällä hetkellä 7kg, eli hitaasti kohti tavoitetta.

Vaavi punkee koko ajan masulleen, nyt hän pyörähtää sitten oikein vauhdilla! Ikää herralla on vasta 3kk ja 3 viikkoa. Muistelen vaan että esikoisella tuli tuossa iässä jo hampaat esiin....! Ja nyrkit on suussa koko ajan, järkyttävä mikä kuolan määrä vaatteissa ja mun vaatteissa... Pitäis ostaa purulelu, mutta lähikaupassa ei ollut, joten pitää odottaa huomiseen kun mennään isolle kaupalle.

Möin viikonloppuna kirppiksellä 60senttisiä vaatteita, meni mukavasti kaupaksi mutta pitää myydä vielä lisää, vien ne yhdelle isolle kirpparille myöhemmin. Siellä on kätevää, jos ei mene kaupaksi ne voi jättää sinne ja sieltä kirpparin järjestäjät toimittaa ne avustukseksi Venäjälle.

Jaahans, kohta täytyy lähteä kampaajalle, jospa se virkistäisi tätä nuhjuista olemusta!

Vierailija
4/5 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MEILLÄ OPITTIIN KÄÄNTYMÄÄN MAHALLEEN!! Ikää siis 4kk ja 10 pv. Melkein päivälleen samanikäisenä oppi myös isosiskonsa kääntymään. Kyllä pitää olla onnellinen tuollaisista huimista kehitysaskelista ;) Tähän asti ei pojalla ole ollut yhtään kiinnostusta kääntyä, sitten eilen illalla alkoi vänkäämään ja tänä aamuna sitten on käännytty ihan koko ajan. Oi, levottomat yöt tulossa, jos menee samaa rataa kuin esikoisella. Yöllä käännytään ja sitten huudetaan kun ei pääse takaisin :)

Menin sitten lupaamaan yhdeksi päiväksi töihinkin. Olen siis sairaanhoitaja ja töitä olisi vaikka kuinka paljon. Olin ajatellut, että voisin kesällä tehdä muutamia sunnuntai päiviä töitä, mutta osastonhoitaja sitten soitteli ja kyseli pääsisinkö ensi sunnuntaina tekemään yhden aamuvuoron ja minä tietenki lupaamaan, kun miehelläkin sattui olemaan vapaapäivä... Vaikka NIIN vannoin, että joulun jälkeen sitten vasta töihin. Sunnuntaityöthän ei vaikuta vanhempainrahan määrään, koska ko. etuutta ei makseta sunnuntailta. Missään nimessä en aio muina päivinä töitä tehdä ja vain muutamana sunnuntaina tässä kevään ja kesän mittaan. Onhan se tietyltä osin mukavaa vaihtelua näin välillä.

Mutta nyt taidetaan lähteä porukalla lenkille. Esikoinen onnessaan polkee pyörällä kun tiet on sulana.

T: Meimi79+Eetu 4kk 10pv

Vierailija
5/5 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa ilo käydä ulkona! Karppa tosin on nukkunut vain vähän, kaipa hällä sitten kuuma oli. Mitenhän vähän sitä uskaltaisi laittaa?

Tyttö 9910, erityisesti kuulemma _tuore_ ruisleipä aiheuttaa masuvaivoja. Niin että kokeilepa vanhalla! Meillä mahanpuruja aiheuttavat kaali ja plkokasvit. Harmi, koska ex-kasvissyöjänä syön mielelläni papuja proteiininlähteenä. Mutta noi aineet eivät ole siis mitenkään allergisoivia, vauvan elimistö niitä ei vain ain pysty pilkkomaan - kuten aina aikuisenkaan.

Viikonloppu-uinnissa sukellettiin eka kerran, meni hyvin.

Rocka, satutko tietämään mitä kautta vaatteeet Venäjälle menevät? Olen kuullut jostain Kartala-projektista, mutta koska en muista nimeä, en voi edes googlata. Annan jotkut vaatteista miehen siskolle, joka odottaa kaksosia, mutta makuupussit ja second hand -vaatteet lähtevät kyllä naapurin katulapsille. Enpä olekaan koskaan saanut aikaiseksi myydä kirpparilla mitään...