kuinka monta kertaa viikossa imuroit? Mikä on mielestäsi oikea määrä?
Kommentit (18)
Imuroin korkeintaan kerran viikossa, monesti voi mennä parikin viikkoa ilman imurointia. Asun yksin eikä minulla ole lemmikkejä, suhteellisen siistiä täällä on vähästä siivouksesta huolimatta.
Sori, meilläkin kaksi koiraa ja imuroin päivittäin.
Kerran viikossa imuroin, mutta kaksi kertaa viikossa olisi se sopiva määrä. En vain jaksa useammin. Meillä on tummat lattiat, joten niissä näkyy pöly turhan hyvin. Lattiaremonttia suunnittelen, mutta sekin vaatisi jaksamista, jota ei juuri nyt ole.
onko täällä lapsiperheitä? Kuinka usein imuroitte?
mikä on teidän mielestä standardi? Alan noudattamaan sitä.
Imuroin korkeintaan kerran viikossa, joskus saattaa mennä kolmekin viikkoa imuroimatta. Pitäisi kyllä kaksi kertaa viikossa imuroida, niin pysyisi kämppä siistinä.
Ammatiltani olen siivooja, mutta se ei kyllä omassa kodissa näy.
Meillä kaksi aikuista, kolme lasta ja kaksi kissaa. Imuroin joka toinen päivä. Roskaa ja hiekkaa kertyy sen verran, että ärsyttää se epäsiisteys.
Vierailija kirjoitti:
N. 0,25 kertaa viikossa.
tää on kyllä liian vähän. Mun mielestä ehkä 2,5
Kerran viikossa imuroin perusteellisesti, päivittäin keittiön ja eteisen, joihin kertyy eniten roskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N. 0,25 kertaa viikossa.
tää on kyllä liian vähän. Mun mielestä ehkä 2,5
tarkalleen ottaen 2,405
Olkkarissa ja makkarissa riittäis parin viikon välein, eteisessä pari kertaa viikossa (kerää villakoiria) ja keittiön pöydän alta aina kun ipana 11v syö.
Imuroin kerran viikossa alakerran. Makkarit yläkerrassa harvemmin.
Kerran viikossa teen viikkosiivouksen. Mulla on koira, mutta en viitsi useammin imuroida.
mikä on imuroimisen kaava?
2*1 m2 *3?
Voin kertoa, että tasan 0. Eikä meillä imuroi kukaan mukaan. Tämä on meillä ihan oikea määrä.
Eräs kouluaikainen kaverini siivosi joka päivä kotiin tultuaan 2 tuntia, asunto oli kaksio ja kaikki tavarat olivat viivasuorassa järjestyksessä ja ehdottomasti paikoillaan. Kai sekin 7 kertaa viikossa (a 2 tuntia) oli ihan oikea määrä hänelle.
Meillä oikea määrä on joka päivä, koska meillä on koira.
Ei haittaa...koira on niin rakas.