Käytkö ravintolassa vappulounaalla, jossain muualla vai teetkö itse kotona?
Vai et ikäänkuin vappulounastele ollenkaan?Lapsuuden perheessäni käytiin aina ravintolassa, mutta omien lasteni kanssa olen viettänyt vappulounasta kotona. Seisova pöytä.
Kommentit (10)
Kotona syömme kun mies tulee matkalta iltapäivällä. Eilen grillasin possua ja tein hyvää kastiketta ja salaattia.
Lämmitetään niitä. Sadepäivä näyttää tulevan.
Mua ei sais mistään hinnasta ravintolaan tänään.
Vierailija kirjoitti:
Kotona syömme kun mies tulee matkalta iltapäivällä. Eilen grillasin possua ja tein hyvää kastiketta ja salaattia.
Lämmitetään niitä. Sadepäivä näyttää tulevan.
Mua ei sais mistään hinnasta ravintolaan tänään.
Grillattu possu lämmitettynä? Miksi et säästänyt raakaa ja grillaa tuoreena
Kotina syödään. On monia vaihtoehtoja jääkaapissa. Seisovaapöytää ei tarvitse neöjälle tehdä, kun on iso ruokapöytä. En halua tungokseen
Syödään kotona. Vähän buffet-tyyppisesti wingsejä, nakkeja, lihapullia, salaatteja. Ei ihmeellistä, mutta täytyy vähän soveltaa, kun on pieniä lapsia, että tulee kaikille jotain mieluista. Jälkkäriksi erivärisiä berliininmunkkeja ja simaa/kahvia. Iltapäivällä käydään syömässä vielä kevään ensimmäiset jätskit. Ihanaa!
En tiedä vielä. Ehkä pizzalla käydään tai sitten nakit ja lihapullat syödään kotona. Ei mitään ravintolalounasta kuitenkaan, huonoa ja hirveä tungos aina juhlapyhinä, ei kiitos.
meidän perhe syö ravintolassa
t. sosiaaliterapeutti
Possun ribsit on kypsennetty uunissa eilen. Iltapäivällä sitten tehdään hyvä salaatti ja grillataan ribseihin pintaa. Eli kotona syödään vappulounas.
Mä vedän Hk sinistä kylmänä, pikku sipasu sinappia nokkaan.
Emme vappulounastele.Ylihintaista hypeä ja pahaa ruokaa.