baarit auki aamu viiteen - yöpitsa - taksijono - kotona klo 7 - av- palsta auennut - taidanpa korkata vappusiman
Kommentit (8)
Tuo on se syy, etten lähde vappuisin keskustaan. Ihan tautiset taksijonot ja muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on se syy, etten lähde vappuisin keskustaan. Ihan tautiset taksijonot ja muutenkin.
Närpiön keskustassa ei ole taksijonoja
Kuulostaa freesiltä! Hyvät tuoksut leijuu ympärillä.
ootsä vähä jääs se o pizza ei pitsa! vitu n00b
Vierailija kirjoitti:
nusautus?
Hyi helvetti kiinnostaako jotain muka naida samalla kun oksennus lentää sammuminen koittaa hetkenä minä hyvänsä joko alkoholin tai väsymyksen takia, eikä tuntoaistikaan toimi?
Parasta nussiminen on selvänä, oikein ravittuna ja kaksi viikkoa sitten viimeksi orgasmoineena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nusautus?
Hyi helvetti kiinnostaako jotain muka naida samalla kun oksennus lentää sammuminen koittaa hetkenä minä hyvänsä joko alkoholin tai väsymyksen takia, eikä tuntoaistikaan toimi?
Parasta nussiminen on selvänä, oikein ravittuna ja kaksi viikkoa sitten viimeksi orgasmoineena.
Kyllä se kaikkein parasta on krapulapanetuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nusautus?
Kyllä se kaikkein parasta on krapulapanetuksessa.
Eipä ole koskaan panettanut krapulassa. Nyt kun aloin miettimään panetusta, niin eniten panettaa aina sellaisen max 20 min tirsojen jälkeen/aikana.
nusautus?