SISUNAISTEN vappuviikko 24.4.2006
Kommentit (12)
Taas löysin itseni aamulla koneen äärestä, toivottavasti ei haittaa kun olen ollut jo monta kertaa avaamassa. Mulla vaan on nämä maanantai aamut tälläisiä, tyttö lähtee kouluun jo seitsemän jälkeen (koulumatkaa kun on niin tolkuttomasti) ja töihin menen tänään vasta klo9.
Mikä kumma siinä on, viikolla olen ihan kivasti ruodussa liikkumisien ja syömisten suhteen. Mutta nämä viikonloput sitten, kyllä taas karkki maistui! Hölmö ostin vielä viime viikolla ison laatikon sukulakuja kun olivat niin huokeita, tällä menolla niitä ei kyllä jää tytön synttäreille. Pakko taas pyytää miestä piilottamaan ne. Olen heikko!
Ilmeisesti liikkumiset kompensoi tilannetta; -1kg ja minä juhlin! Paino on siis 81kg. Nyt olen pudottanut aloituksesta 20kg ja uusi kymmenluku häämättää. Tuskin maltan odottaa niitä seiskalla alkavia lukuja. Helatorstain (25.5) tavoite olisi 79kg. Sitten alkaakin kesä ja sille pitää varmaan asettaa tavoitteeksi se, että paino pysyy kevään lukemissa. Itseni tuntien en voi vastustaa jäätelöä tai muita kesän herkkuja.
Tulipas taas tarinaa.. Sisukasta viikkoa kaikille meille : )
Vkon 16 yhteenveto
[size=2]
Nimi:
Lähtö kg, Tavoite kg, Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa tavoitteeseen kg, Vkoa edessä että tavoite toteutuu
[color=fuchsia][b] MariLotta [/b]♥[/color]
60 kg, 53 kg, 54.4 kg, -1.0 kg, 5.6 kg, 1.4 kg, 4 vkoa,
[color=green][b] Perenna [/b]♥[/color]
74 kg, 62 kg, 62 kg, 0.0 kg, 12 kg, 0 kg, 0 vkoa,
[color=fuchsia][b] Puppiska [/b]♥[/color]
84 kg, 58 kg, 63.4 kg, 0.0 kg, 20.6 kg, 5.4 kg, 23 vkoa,
[color=green][b] Annika1973 [/b]♥[/color]
94 kg, 66 kg, 72 kg, 0.0 kg, 22 kg, 6 kg, 60 vkoa,
[color=fuchsia][b] Siskonen [/b]♥[/color]
81 kg, 60 kg, 73.4 kg, -0.2 kg, 7.6 kg, 13.4 kg, 27 vkoa,
[color=green][b] Körömölli [/b]♥[/color]
88 kg, 70 kg, 80.3 kg, 0.0 kg, 7.7 kg, 10.3 kg, 35 vkoa,
[color=fuchsia][b] Chicky [/b]♥[/color]
90.5 kg, 75 kg, 81.3 kg, 0.8 kg, 9.2 kg, 6.3 kg, 46 vkoa,
[color=green][b] Ria73 [/b]♥[/color]
87 kg, 72 kg, 81.4 kg, 0.0 kg, 5.6 kg, 9.4 kg, 14 vkoa,
[color=fuchsia][b] Minlee [/b]♥[/color]
95.5 kg, 75 kg, 84.3 kg, 1.0 kg, 11.2 kg, 9.3 kg, 64 vkoa,
[color=green][b] Sininen31 [/b]♥[/color]
101 kg, 77 kg, 82 kg, -1.0 kg, 19 kg, 5 kg, 10 vkoa,
[color=fuchsia][b] Katti26 [/b]♥[/color]
90.2 kg, 71 kg, 84.2 kg, -0.2 kg, 6 kg, 13.2 kg, 83 vkoa,
[color=green][b] Soikku [/b]♥[/color]
90.3 kg, 75 kg, 85 kg, -1.9 kg, 5.3 kg, 10 kg, 14 vkoa,
[color=fuchsia][b] Emonamoha [/b]♥[/color]
87.5 kg, 68 kg, 87 kg, 0.0 kg, 0.5 kg, 19 kg, 55 vkoa,
[color=green][b] BM23 [/b]♥[/color]
96 kg, 75 kg, 87.5 kg, 0.0 kg, 8.5 kg, 12.5 kg, 24 vkoa,
[color=blue]
Suurin pudotus:
[b]
1. sija => Soikku : -1.9 kg
[/b]
Ajallisesti lähinnä tavoitettaan:
[b]
1. sija => MariLotta : 4 vkoa
2. sija => Sininen : 10 vkoa
3. sija => Soikku : 14 vkoa
Tavoitteen saavuttaneet: Perenna
[/b]
Laihdutustietoja, kaikki Sisunaiset huomioiden:
mukana: Annika1973, BM23, Chicky, Emonamoha, Katti26, Körömölli, MariLotta, Minlee, Perenna, Puppiska, Ria73, Sininen31, Siskonen, Soikku
Laihduttajia: 14
Painomme oli alussa: 1219 kg
Painamme nyt: 1078 kg
Tavoitepainomme: 957 kg
Paino tippunut edelliskerrasta: -2.5 kg
Paino tippunut v. 2006: 55 kg
Kokonaispainonpudotus: 141 kg
Matkaa tavoitteeseen: 121 kg
[/color][/size]
- Minlee
Hei vaan!
Olin ihan varma että oisin eka mun en sittenkään :) Mulla meni loppuviikko yövuoroissa joten en laskenu pisteitä. On jotenki ihan ylivoimasta miettiä että mille päivälle mitkäkin syömiset tulee ja koskaan ei syö tarpeeks kun nukkuukin niin epäsäännöllisesti.
Tyytyväinen olen kuitenki tähän viikkoon! Nyt on yks etappi saavutettu, eli 10 % painosta pois. Seuraavaks alan oottelemaan kutosella alkavia. Sellasia kun näkyy niin kyllä tuntuu hyvälle!!!!!
Pituus 166
Aloitus 81
Tavoite 60
Viime viikolla 73,4
Tänään 72,6
Pudotus 800 g
Miten muuten te toiset seuraatte painoo ja asetatta tavotteita? Mä oon käyräfriikki, ja mulla on koneella laihdutuskäyrät kuuden viikon sykleissä. Eli aina kuuden viikon tavoite ja sitten ku se aika menee, niin seuraava tavoite edellisen syklin pudotuksen mukaan. Sit niitä käyriä ja vänkyröitä on kaikenlaisia ja mun mies meinaa kuolla nauruun kun kattelee mun innostusta :)
nopea käynti vain tällä kertaa eli tässä tämän viikon lukemat...
ikä 31v
pituus 172cm
aloituspaino 90,3
tavoitepaino 75
paino edellisellä vkolla 85
paino nyt 83,8
muutos -1,2kg
...olikohan tuossa kaikki???..
tsemppiä kaikille ja tulen käymään kuulumisten kera myöhemmin...
-soikku-
Pääsiäisenä haalitut kilot sain onneksi karistettua.
Nimi: Minlee
Ikä: 31 v.
Pituus: 178 cm
Aloituspaino: 95.5 kg
Tavoitepaino: 75 kg
Paino viime kerralla: 84.3 kg
Paino nyt: 83.1 kg
Muutos edelliseen: -1200 g
Kokonaispudotus: 12.4 kg
Matkaa tavoitteeseen: 8.1 kg
Tosin nnyt edessä vappuviikko, joten toivottavasti selviän siitä kunnialla, eikä tarvitse aloittaa toukokuuta vapun jälkien korjailussa.
Kyllä minäkin pidän tarkkaa kirjaa painon kehittymisestä. Aikaisemmin tein itselle myös välitavoitteita, mutta tuli kiukku, kun ne ei toteutuneet. Nyt mennään pikkuhiljaa viikko kerrallaan. Toki tuolla jossain tiedostossa on aina jokin tavoite, joka pitäisi saavuttaa, esim. juhannusta ennen on tiedossa häät ja siihen mennessä toivon painavani alle 80 kg, mutta taitaa jäädä haaveeksi. No ainakin lähempänä 80 kg raja kuin tällähetkellä, toivottavasti.
- Minlee
Nimi: Katti26
Ikä: 28
Pituus: 168
Aloituspaino: 90,2
Tavoitepaino: 71 kg
Paino viime kerralla: 84.2 kg
Paino nyt: 83.8 kg
Muutos edelliseen: -400g
Kokonaispudotus: 6,4 kg
Matkaa tavoitteeseen: 12,8 kg
Tuli liikuttua ahkerasti viikonloppuna. Eilen pyöräiltiin lasten kanssa 1,5h. Takapuoli sai tehokasta treeniä!
Kyllä nyt on taas sellainen olo, että paino lähtee taas syöksymään alaspäin! :O)
Toinen toistaan isompia miinuslukuja ilmottelette.
Sininen31: nappaa vain mato, ja aloita viikkopino, ei varmasti haittaa ketään (: Myö lyllerrethän sitte myöhemmin paikal.
Soikku ja Minlee on saanu jonku supervauhdin päällensä, kun miinus kilokakssatasia saavuttelevat! Tosi hienoa. En mä pitäis mahdottomana minlee tuota sun juhannustavotetta. Onhan siihen vielä 8 viikkoa. (aargh, eikö kuitenkaan enempää??Kesä kun on niin äkkiä ohi, että ihaninta on aina, kun se on vielä edessä. hassua!)
Siskonen! Näkispä niitä suntekemiä käyriä (:
Niin, viikonloput on aina HAASTE. Jotenkin sillon heittäytys lomalle kaikeasta. Huomaan myös, että kotona on sotkusempaa kun viikolla..jotenkin ottaas rennommin..
No, täällä on vipa kilo menossa.. olen jo valmistautumassa saavutetun säilyttämiseen...
Nimi MariLotta
Ikä 30
Pituus 157cm
Aloitus 60kg
tavoite 53kg
paino viimeksi 54,4kg
Paino tänään 53,9kg
Muutos -0,5kg
Vitsi, kun nää maanantai- aamut on jännittäviä! Tänään tuli kiva mieli puntarilla (piiiiitkästä aikaa), joten tsemppihenki tuli takaisin. Onneks, kun alkoi olla jo luovutus-olo. Tästä taas porskutellaan eteenpäin!
Vau, kyllä olette upeita tuloksia saaneet aikaiseksi! 20 kiloa pois, mahtavaa, Sininen 31!!! Ja hatunnosto myös Siskoselle 10 % johdosta!! Niin ja tietty kaikille muillekin. Kyllä me kuulkaa juhannukseen mennessä ollaan jo trimmejä tyttöjä!
Chicky
Ikä 31
Pituus 173
Aloitus 90.5
Viimeksi 81.3
Nyt 80.3
Muutosta - 1000g (kuulostaa suuremmalta määrältä kuin 1kg, heh)
Tavoite; pitää miinuslinjaa....päästä 7- alkuiseen numeroon...sit joskus 75kg
Mukavaa viikonalkua toivottelee, Chicky
Ensinnäkin osanottoni Rialle! Voimia sinulle ja tervetuloa takaisin sitten kun siltä tuntuu.
Hauvaloma/pääsiäisloma vietetty, kaikki on sujunut hyvin uuden koiran kanssa. Tosin elämme tällä hetkellä matotonta elämää, hän alkaa jo oppia tekemään tarpeitaan ulos mutta aina välillä sattuu tietysti vahinkoja.
Laihdutuspuolella mulla ei ole mitään uutta ilmoitettavaa, paino samassa kuin 2 viikkoa sitten, eli 72 kg. Onneksi - en ole merkannut pisteitä ylös koko loman aikana joten ihme että ei tullut plussaa. No, onhan tietysti tullut ulkoiltua tavallista enemmän vaikkakin suurimmaksi osaksi vain omassa puutarhassa.
Hyviä tuloksia monilla muilla - onnea teille ja tsemppiä uuteen viikkoon!
Nimi:Körömölli
Ikä:28v.
Pituus:165cm
Aloituspaino:88kg
Tavoitepaino:70kg
Paino viime kerralla:80.3kg
Paino nyt:79.3kg
Muutos edelliseen:-1000g
Kokonaispudotus:8,7kg
Matkaa tavoitteeseen:9.3kg
Mulla viikko sujui siis ihan mukavasti..ja vihdoin eilen vaaka näytti, että oon virallisesti alle 80kiloinen, voi jee :o)!!
Hienosti on sujunut muillakin..jatkakaa samaan malliin :o)!!
Tsemppiä!!
t.köris
Onko ihana kevätsää saanut kaikki muutkin puutarhahommiin ja ulos nauttimaan kauniista ilmoista vai missä kaikki luuraavat???
Minä en oo lenkkeillyt sitten lenkin lenkkiä tällä viikolla, mutta pihahommissa on oltu senkin edestä sitten, kanneltu kauheita multasäkkejä yms eli kai siitäkin ees pikksen hyötyä on ;o)!!
Kaikille oikein mukavaa Vappua, jos en enää ennen sitä mitään " eksy" kirjoittelemaan ;o)!!
t.köris
Täällä ainakin ollaan harvinaisen tiiviisti työn parissa... Vappukin menee kokonaan töissä, mutta teille muille hirmusen hauskaa vappua!!! Juhlikaahan munkin puolesta.