Aion erakoitua
Puolisoni on minua vanhempi joten saattaa olla että hän poistuu tästä maailmasta ennen minua. Sen jälkeen aion erakoitua täysin: unelma olisi muuttaa jonnekin korpeen ja käydä ihmisten ilmoilla max kerran kuussa kaupassa.
Kommentit (19)
Minä olen jo erakoitunut :D en silti ole korpeen muuttanut. Hyvin se käy kaupungissakin. En jaksa enää typeriä ihmisiä, enkä tyhjän päiväistä lätinää. Töissä on tosin pakko käydä mutta sielläkin on niin typeriä ihmisiä ettei millään niitä jaksa kuunnella. Sellasta heh heh small talkkia, ei sitä jaksa kukaan. Ihanaa kun saa olla kotona omassa rauhassa YKSIN :) mikään ei ole sen parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen jo erakoitunut :D en silti ole korpeen muuttanut. Hyvin se käy kaupungissakin. En jaksa enää typeriä ihmisiä, enkä tyhjän päiväistä lätinää. Töissä on tosin pakko käydä mutta sielläkin on niin typeriä ihmisiä ettei millään niitä jaksa kuunnella. Sellasta heh heh small talkkia, ei sitä jaksa kukaan. Ihanaa kun saa olla kotona omassa rauhassa YKSIN :) mikään ei ole sen parempaa.
...ja kuitenkin, hamuat kontaktia Suomen suosituimmalla keskustelupalstalla? Ja viestisi on muuta kuin tyhjänpäiväistä lätinää? OK.
Ei muuten, mutta eikös sun pitäisi olla fiilistelemässä jäiden lähtöä tai kurkiauroja. Just saying..
Vierailija kirjoitti:
Selvä. Kerrotko vielä, oletko outolintu, vääränlainen, introvertti, marginalisoitu tai jotakin muuta asiaan kuuluvaa.
Teitä erakoitumushaluisia on 10 kappaletta 12 avioparissa, joten ehkä pitäis miettiä, mihin se elämä ennen puolison kalmaantumista kului.
Ja sitten kun olet siellä korvessa, osaathan lypsää lehmät, madottaa kanit, salaojittaa tontin, nylkeä hirven ja korjata mökin vuotavan katon? Luonnollisesti puutarhasi tuottaa kaikki tarvitsemasi vihannekset ja joki pysyy sen verran sulana, että voit käydä kairaamassa pilkkimisaukon?
Ehkä sun kannattais vaan muuttaa tuetun asumisen piiriin.
Ei kun haluan olla mahdollisimman vähän tekemisissä muiden ihmisten ja tämän maailman kanssa. Niinkuin nro 2.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...ja kuitenkin, hamuat kontaktia Suomen suosituimmalla keskustelupalstalla? Ja viestisi on muuta kuin tyhjänpäiväistä lätinää? OK.
Ei muuten, mutta eikös sun pitäisi olla fiilistelemässä jäiden lähtöä tai kurkiauroja. Just saying..
Mites tämä nyt sinuun näin kovasti kalahti? Ap
Olette luusereita. Haluatte olla tekemisissä maailman kanssa, mutta vain internetin kautta anonyymina ja omilla ehdoillanne, ilman mahdollisuutta tulla torjutuksi.
Miksi kerrot aikeistasi täällä? Haluatko kuitenkin olla virtuaalimaailmassa mukana?
Vierailija kirjoitti:
Selvä. Kerrotko vielä, oletko outolintu, vääränlainen, introvertti, marginalisoitu tai jotakin muuta asiaan kuuluvaa.
Teitä erakoitumushaluisia on 10 kappaletta 12 avioparissa, joten ehkä pitäis miettiä, mihin se elämä ennen puolison kalmaantumista kului.
Ja sitten kun olet siellä korvessa, osaathan lypsää lehmät, madottaa kanit, salaojittaa tontin, nylkeä hirven ja korjata mökin vuotavan katon? Luonnollisesti puutarhasi tuottaa kaikki tarvitsemasi vihannekset ja joki pysyy sen verran sulana, että voit käydä kairaamassa pilkkimisaukon?
Älä nyt tee asioista niin proosallisia. Ei Mooseksenkaan pitänyt kummempia tehdä vetäytyessään autiomaahan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kerrot aikeistasi täällä? Haluatko kuitenkin olla virtuaalimaailmassa mukana?
Kuulostelen mitä muut ovat mieltä. En: yritän sitä jo vähentää mutta ei käy hetkessä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kautta aikojen erakot ovat yksinäisyydessä ottaneet yhteyttä taivaaseen. Nykyisin linkkimastoon.
Ajat ja tavat muuttuvat.
"Minulla on puoliso mutta olen niin uniikki lumihiutale että haluan erakoitua ja vielä enemmän haluan tämän teille plebeille kertoa".
Näitä on viime aikoina ollut palstalla paljonkin, miksiköhän?
Vierailija kirjoitti:
Olette luusereita. Haluatte olla tekemisissä maailman kanssa, mutta vain internetin kautta anonyymina ja omilla ehdoillanne, ilman mahdollisuutta tulla torjutuksi.
Mikäs psyk kand siellä on? Ei kaikki toiminta/toimimattomuus perustu hyväksytyksi/torjutuksi tulemisen ulottuvuuteen.
Myös kyllästymisellä, väsymisellä ja sisäisen puhdistautumisen tarpeella voi olla jotain osuutta haluun vetäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostelen mitä muut ovat mieltä. En: yritän sitä jo vähentää mutta ei käy hetkessä. Ap
Mitä väliä on muiden mielipiteillä, jos halu erakoitua lähtee omasta sisimmästäsi? Et halua olla ihmisten kanssa tekemisissä, mutta haluat kuulla heidän mielipiteitään. Epäloogista. Ehkä sittenkin haluaisit hyvän ystävän, jonka kanssa tehdä kivoja asioita ennemmin kuin täysin eristäytyä. Mene ja tiedä. Aina voi kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs psyk kand siellä on? Ei kaikki toiminta/toimimattomuus perustu hyväksytyksi/torjutuksi tulemisen ulottuvuuteen.
Myös kyllästymisellä, väsymisellä ja sisäisen puhdistautumisen tarpeella voi olla jotain osuutta haluun vetäytyä.
Niinpä. Ongelma psykologeissa on, että heidän pääasiallinen tehtävänsä on ehjätä murtuneita ja vioittuneita mieliä - takaisin tuottaviksi kansalaisiksi! Näin ollen he kärkkäimmin laulavat Sipilän lauluja kikystä, verkostoitumisesta ja elämästä pelinä, jossa nahkaa aletaan kovettamaan ulkomaailmaa vastaan jo lapsuudesta asti. Sosiologit sitten kommentoivat seurauksia...
Mulla on parempi ehdotus. Ala ryyppäämään useammin. Kännissä jaksaa kuunnella muidenkin hölmöjä juttuja ja joskus saattaa tapahtua hauskoja kommelluksia. Elämä ei ole sitä tasaisen paksua harmaata massaa, kun vetää pari kertaa kuussa lärvit. Suosittelen kokeilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Luuserin status tuli jo vuosia sitten, ei paljon paina solvauksesi. Kuulostat vähän siltä kuin itsekin kaipaisit erakkoaikaa. T eri erakko
Vierailija kirjoitti:
"Minulla on puoliso mutta olen niin uniikki lumihiutale että haluan erakoitua ja vielä enemmän haluan tämän teille plebeille kertoa".
Näitä on viime aikoina ollut palstalla paljonkin, miksiköhän?
Ai pääseekö erakkoutumalla eroon plebeydestä? Nice, luulin olevani pleb.
Ei kännissä jaksa muiden juttuja kuunnella, silloin vaan lätisee omiaan ja toivoo että joku edes jaksaisi kuunnella paska juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Ei kännissä jaksa muiden juttuja kuunnella, silloin vaan lätisee omiaan ja toivoo että joku edes jaksaisi kuunnella paska juttuja.
Oli miten oli, mutta kännissä on hauskempaa. Kunhan sitä tekee riittävän harvoin. Ap:n kannattaa kokeilla muutama kuukausi. Jos ei toimi, niin tulipahan kokeiltua.