Pitäisikö valittaa miehelle kun hän ei anna käyttää alkoholia?
Kommentit (14)
Säälittävää jos kivaan tarvitaan aina alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää jos kivaan tarvitaan aina alkoholia.
Viinaa voi olla myös ilman kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Etköhän sinä taaskin vain alistu miehesi mielivaltaan. Et sinä uskalla valittaa kuin täällä.
En mä alistu. Kyllä mä uskallan sille vastaan sanoa.
Mitä hyötyä valittamisesta on tai olisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etköhän sinä taaskin vain alistu miehesi mielivaltaan. Et sinä uskalla valittaa kuin täällä.
Älä valehtele. Olet valittanut viinanhimoasi tällä palstalla jo kuukausia. Et uskalla ostaa viiniä, koska sittenhän päädyt sillan alle asumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä valehtele. Olet valittanut viinanhimoasi tällä palstalla jo kuukausia. Et uskalla ostaa viiniä, koska sittenhän päädyt sillan alle asumaan.
Nyt on vappu ja ajattelin sitä juhlia. Miten täällä luullaan että olisin kiltti etten motkottaisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on vappu ja ajattelin sitä juhlia. Miten täällä luullaan että olisin kiltti etten motkottaisi?
Ei sua kiltiksi luulla, turhanpäiväiseksi valittajaksi kyllä. Mitäs enää täällä vingut, Alko on jo auki.
Valittaminenko tekee vapusta kivan? Täytyykin sitten valittaa miehelle, en vaan keksi aihetta.
Vierailija kirjoitti:
Valittaminenko tekee vapusta kivan? Täytyykin sitten valittaa miehelle, en vaan keksi aihetta.
Ap voi auttaa, häneltä ei valittamisen aiheet lopu koskaan kesken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mä Ap:n aiheilla valitan niin mies luulee, että mä oon täysin vinksahtanut:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mä Ap:n aiheilla valitan niin mies luulee, että mä oon täysin vinksahtanut:)
No mutta miehelläsi voisi ainakin olla hauska vappu :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta miehelläsi voisi ainakin olla hauska vappu :)
Säähän sen sanoit:)
Ei anna? Minun ei kyllä aikuisena ihmisenä tulisi mieleenkään kysyä yhtään keneltäkään lupaa käyttää tai olla käyttämättä.
Jos mun mies sanoisi minulle että et saa käyttää, nauraisin paskaisesti ja toteaisin että sinähän et siitä muuten määrää. Ja ottaisin juuri sen verran kuin haluaisin.