Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suostuin miehen muutettuun avioehtoon.

Vierailija
29.04.2018 |

Olemme seurustelleet mieheni kanssa nyt 5v ja hän kysyi minulta noin puolivuotta sitten suostuisino muutettuun avioehtoon jos menisimme joskus naimisiin. Hän periaatteessa ehdotti että jos olemme ainakin esimerkiks 2v avioliitossa niin saisin könttäsumman erossa, hän puhui muutamasta sadasta tuhannesta että tulevaisuuteni olisi turvattu. Jos meillä olisi lapsia niin summa olisi isompi. Yhdessä ostetut isot asiat laitettaisiin tietysti puoliksi.

Miehelläni on varallisuutta joitain miljoonia euroja joista on paljon tienannut jo ennen kuin edes tapasimme. Olen myös itse kohtuu hyvin tienaava joten suostuin miehen ehdotukseen koska olin myös innoissani siitä että hän ilmeisesti miettii kosimista ja tulevaisuutta kanssani. Jälkikäteen mietityttää olisiko pitänyt neuvotella enemmän asiasta.

Mies ei ole mitenkään pihi ja raha ei ole koskaan ollut ongelma suhteessamme.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

“Ap” taas? Eilen sen mies oli tarjonnut 4000 euroa erorahaa ja kaikki oli sekaisin :)

Vierailija
2/6 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se eri keskustelu samanlaisesta asiat innosti minua tekemään oman ketjun tilanteestani, ja jos täytyy erikseen sanoa niin se on todellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä sopia mitä vaan. Minusta miehen pitää turvata lastensa elanto ja korvata vaimon mahdollinen pakkaton työ kotona ja ansionmenetys työstä. Eli ap;n pitää miettiä, miten paljon uhraa suhteeseen la lastenhoitoon omien tienestiensä kustanuksella.

Vierailija
4/6 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, sitä on katsottu taas Sinkkuelämää-sarjan uusintoja. 0/5

Vierailija
5/6 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan sitä sopia mitä vaan. Minusta miehen pitää turvata lastensa elanto ja korvata vaimon mahdollinen pakkaton työ kotona ja ansionmenetys työstä. Eli ap;n pitää miettiä, miten paljon uhraa suhteeseen la lastenhoitoon omien tienestiensä kustanuksella.

Lainsäädäntö ei turvaa mitään entiselle vaimolle. Lapset tietysti saavat elatusapua miehen hyväntahtoisuuden mukaan.

Vierailija
6/6 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juupajuu. Arvaapa vaan kuinka moni mies suostuu vielä erikseen korvaamaan ansionmenetyksiä kotona makaavalle loiselle?

Kuinka todellisuudesta irrallaan suomalaiset naiset oikeasti tänä päivänä elää?

Mitäs jos elättäisitte ihan itse itsenne?