Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka olette panostaneet ihonhoitoon jonkin ongelman vuoksi ja saaneet aikaan näkyviä tuloksia, mikä/mitkä tuotteet saivat sen aikaan?

Vierailija
29.04.2018 |

Millaisista ongelmista kärsit ja kuinka kauan kesti että huomasit vaikutuksen?

Ja joo, terveellinen ruokavalio, vedenjuominen ja liikunta on tärkeää, mutta jätetään ne nyt pois.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kystinen akne. E-pillerit hoitivat ongelman. Koin että myos teepuu-öljystä oli apua. Jos on ihon kanssa ongelmia niin herra isä menkää ihotautilääkärille!! Mikään rasva tai kasvovesi ei aknea paranna.

Vierailija
2/11 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

POD eli suunympärysihottuma. Pienikin määrä nikkeliä esim. korvakoruissa aiheuttaa sen ja samoin useammat kasvovoiteet eivät sovi. Esimerkiksi L'Oréalin sekä Lidlin kasvovoiteet eivät sovi ollenkaan. Märkivää, aknea muistuttavaa ihottumaa oli ollut minulla kauan ja olin syönyt siihen useita antibioottikuureja. Ihotautilääkärit vain pyörittelivät päätään.

Olin jo valmiiksi maidottomalla ja sokerittomalla ruokavalioilla. Rupesin käyttämään ihonhoidossa vain kasviöljyjä ja luovuin korvakoruista. Viikossa ihottuma oli poissa. Yhtäkään antibioottikuuria en ole syönyt kolmeen vuoteen ja tätä ennen ihottuma on vaivannut minua jatkuvana 6 vuotta. Luulen herkistymisen tapahtuneen ripsienpidennyksen ottamisen yhteydessä. Allergiaystävällisestä liimasta huolimatta sain ripsistä pahoja yliherkkyysoireita ja sen jälkeen tämä ihottumakin ilmaantui voimallisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roaccutan. ❤️ Elämäni pelastaja

Vierailija
4/11 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atooppinen iho. Xyliderm on mahtava keksintö!

Vierailija
5/11 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kystinen akne. E-pillerit hoitivat ongelman. Koin että myos teepuu-öljystä oli apua. Jos on ihon kanssa ongelmia niin herra isä menkää ihotautilääkärille!! Mikään rasva tai kasvovesi ei aknea paranna.

Minä kävin useammallakin ihotauteihin erikoistuneella lääkärillä. Eivät osanneet kuin kirjoittaa antibiootteja kuuri toisensa jälkeen. Ja sitten sanoivat, että ihottuman kanssa pitää vain oppia elämään. Eivät lääkäritkään kaikkeen löydä vastauksia, itse suljin kerralla mahdollisimman monta mahdollista tekijää pois ja se auttoi.

Vierailija
6/11 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-pillerit vei aknen kokonaan pois muutamassa kuukaudessa.

Vierailija
7/11 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psoriasis. Kaikki keinot kokeiltuina lopulta biologinen lääkitys ja nahka sileä kuin vauvan peppu!

Vierailija
8/11 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuiva, mutta rasvoittuva iho. Korealainen ihonhoitorutiini ja ei-komedogeenisten tuotteiden käyttäminen on johtanut siihen, että ihoni voi paremmin eikä minulla ole enää rasittavia ihonalaisfinnejä.

Vierailija
9/11 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kookosöljy. Ei mitään maata järisyttäviä ongelmia kylläkään.

Vierailija
10/11 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyksi päässyt ruusufinni hoituu skinorenilla (finnilääke) ja xylidermillä.

Vierailija
11/11 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyksi päässyt ruusufinni hoituu skinorenilla (finnilääke) ja xylidermillä.

siis hoitui :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan