G:Sattuiko sinulle jotain " onnettomuuksia" raskausaikana?
Mulle ei mitään pahempaa. Kerran kaaduin (rv30) kun astuin tiellä kuoppaan.
Kommentit (5)
pelästyin hiukan, mutta onneksi mustelma tuli vaan tohon isoon ahteriin ja vauvalla luultavimmin kaikki ok...
rv 29
oli puristusvoima jotenkin hukassa. Toinen raskaus meni ilman haavereita, kolmannessa poltin mahani paistinpannun reunaan kun tein ruokaa.
Onneksi ehdin aikas hyvin hidastaa ja kaupunkialueella oltiin. Omasta autosta vasen etukulma lyttyyn vaikka vauhtia olikin suht vähän.
Tunsin kyllä heti, että vauva liikkui mutta käväisin kuitenkin äitipolilla, turvavyö kun kuitenkin menee just siitä massun päältä ja tuli mieleen, jos vaikka istukka vaurioitunut... 4D-ultrassa kaikki oli ok ja vauva nyt 6 kk.
Kyllä sitä sen jälkeen tajusi, että mitä tahansa tosiaan voi sattua, vaikka itse olisi kuinka " hyvä" kuski tahansa. Mieskin on joka kerta oppinut käyttämään turvavvyötä ton jälkeen, vaikka aiemmin se jäi kauppareissuilla välillä laittamatta.
Meinasin lentää portaat pää edellä alas, sain onneksi kaiteesta kiinni. Jysäys oli melkoinen, mutta ei käynyt kuinkaan. Olin juuri matkalla äitiyspolille tutkimuksiin muista syistä, joten vauva tuli ultrattua saman tien.
Kerran suoraan selälleni, kerran kyljelleni ja kerran jäisissä rappusissa niin että oli kylki mustana pitkään. Onneksi ei masuvauvalle käynyt mitenkään. Oli muuten älyttömän liukas talvi....