Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ryyppäätkö jo tänään?

Vierailija
29.04.2018 |

Mä otin jo pe ja eilen, ja jatkan tänään ja huomenna.
Pitäisi vaan jaksaa hakea lisää.
Ei huolta, lapsi on jo isompi kuin teillä, eikä ole kotona.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun tartte ottaa nyt ollenkaan, en ryyppää kalenterin perusteella, vaan silloin, kun on sellainen fiilis tai jotkut hyvät juhlat, esim. firman bileet :) Otin kyllä pitkät vapaat tähän, mutta vietän ne ihan perheen kesken.

Vierailija
2/16 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholistit ne ryyppää aina. Ja jos on joku kalenteri juhlapäivä, vedetään kaksin käsin vähintään 4 päivää putkeen. Eläköön, on taas virallinen syy imeä viinaa. Kun muutkin (normaalit) ehkä juovat jotain.

"No, minä juon ainakin", päättää rapapaskajuoppo alkoholisti ja ottaa taas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelin ryyppää huomenna, mutta olen mä muutaman oluen tässä tissuttanut. Mulla alko vapaat taas tänään. Kaikilla kun ne ei ole Pe-Su.

Sinkkumies

Vierailija
4/16 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholistit ne ryyppää aina. Ja jos on joku kalenteri juhlapäivä, vedetään kaksin käsin vähintään 4 päivää putkeen. Eläköön, on taas virallinen syy imeä viinaa. Kun muutkin (normaalit) ehkä juovat jotain.

"No, minä juon ainakin", päättää rapapaskajuoppo alkoholisti ja ottaa taas.

Mitäpä se sun persettäs nyppelee?

Sinkkumies

Vierailija
5/16 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tällainen aloitus nousee ja nousee.

Ei kukaan kai kysynyt, miten vappua vietät, mutta ryyppääminen on hyvä ilmeisesti???

Miksi mun tänään pitäis ryypätä?

Vierailija
6/16 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juodaan viinaa, ryypätään kaljaa, kiskotaan kiljua, kaikki käy. Onhan nyt pitkävappu.

Vierailija
7/16 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenno on työpäivä. En taida viittiä!

Vierailija
8/16 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tällainen aloitus nousee ja nousee.

Ei kukaan kai kysynyt, miten vappua vietät, mutta ryyppääminen on hyvä ilmeisesti???

Miksi mun tänään pitäis ryypätä?

Miksi vastaat mitään, jos et pidä ryyppäämisestä.

Moni kuitenkin pitää, eiköhän aloitus koske niitä.

Vierailija
9/16 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on aika surkeaa, jos jo tänään pitää aloittaa ryyppääminen vappua ajatellen.

Eikö se aatto ole huomenna?

Vierailija
10/16 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on aika surkeaa, jos jo tänään pitää aloittaa ryyppääminen vappua ajatellen.

Eiköhän nämä ammattilaiset ole aloittaneet jo perjantaina iltapäivällä ja viimeinen epätoivonen korjaussarja vedetään tiistaina vapputorilla. Säälittävää.

Vierailija
11/16 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, koska tänään tulee vieraita. Huomenna ja ylihuomenna taidankin olla sitten selvin päin.

Vierailija
12/16 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kohta aloitan. Terv sen toisen känniketjun aloittaja.

Vierailija
13/16 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän nämä ammattilaiset ole aloittaneet jo perjantaina iltapäivällä ja viimeinen epätoivonen korjaussarja vedetään tiistaina vapputorilla. Säälittävää.

Jep.

Sain jo perjantaina hyvän vapun toivotuksia ammattilaselta.

Itse en juo koko vappuna muuta kuin Pepsi Maxia ja vettä, joiden juonnin olen kyllä jo aloittanut.

Vierailija
14/16 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat kateelliselta.

Vierailija
15/16 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina otin muutaman ja eilen ryyppäsin pitkän kaavan kautta. Tänään on ihan hirveä krapula eikä tee mieli ryypätä. Toivottavasti huomiseen mennessä olen toipunut, koska silloin aion vetää niin paljon viinaa, että koko päivä pyyhkiytyy muistista.

Vierailija
16/16 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perjantaina otin muutaman ja eilen ryyppäsin pitkän kaavan kautta. Tänään on ihan hirveä krapula eikä tee mieli ryypätä. Toivottavasti huomiseen mennessä olen toipunut, koska silloin aion vetää niin paljon viinaa, että koko päivä pyyhkiytyy muistista.

:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme