Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muistatko kakkumaskaran?

Vierailija
27.04.2018 |

Sitä myydään edelleenkin, vaikkakin harvemmilta brändeiltä sitä on saatavilla. Käyttäisitkö? Mielestäni vähän liian alkeellinen nykyisiin ripsiväreihin verrattuna.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi! Äitini käytti. Tykkäsin itsekin, että sillä sai siistimmän ja tarkemman lopputuloksen. Eli saattaisin käyttääkin.

Vierailija
2/24 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kakkumaskara teininä 10 vuotta sitten! Toivoin sellaisen lahjaksi enkä sitten raaskinnut käyttää sitä juuri ollenkaan. Se on vieläkin tallessa, mustanruskea Isadora.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kuinka tätini käytti tuota. Kostutti sen harjan syljellä! ja sitten vaan väriä ripsiin.

Vierailija
4/24 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian monimutkaista. Ja kuluttaa liikaa vettä :D:D

Vierailija
5/24 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan kuinka tätini käytti tuota. Kostutti sen harjan syljellä! ja sitten vaan väriä ripsiin.

OMG!

Vierailija
6/24 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin nuorena Ricilsin, Arcancilin ja Filmstarin kakkumaskaraa. Nämä merkit nyt tuli mieleen, mutta oli niitä varmaan muitakin, joita käytin. Ihan helppoa se oli. En koskaan sylkenyt niihin vaan kastelin

harjan  aina veteen.

Vierailija
7/24 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan katselleeni lapsena haltioituneena, kuinka nyt jo edesmennyt äitini meikkasi keittiön pöydän ääressä ennen töihin lähtöä. Ei siis muuta meikkiä kuin kakkumaskaraa.. ja tosiaan huolellinen sylkäisy aina harjaan ennen maskaran ottoa rasiasta 😄💕

Vierailija
8/24 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli kakkumaskara teininä 10 vuotta sitten! Toivoin sellaisen lahjaksi enkä sitten raaskinnut käyttää sitä juuri ollenkaan. Se on vieläkin tallessa, mustanruskea Isadora.

Isadoralla on vieläkin kakkumaskaraa.

Vierailija
9/24 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin mun äiti aina sylkäisi siihen :D Voi että kun muistankin elävästi :D Sininen kakkumaskara, jonka perin sitten aikanaan teininä, kun äiti osti uuden. <3 Muistan vieläkin sen aamun kun ekan kerran lähdin kouluun vähän ripsaria silmissä :)

Vierailija
10/24 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytin nuorena Ricilsin, Arcancilin ja Filmstarin kakkumaskaraa. Nämä merkit nyt tuli mieleen, mutta oli niitä varmaan muitakin, joita käytin. Ihan helppoa se oli. En koskaan sylkenyt niihin vaan kastelin

harjan  aina veteen.

En oikein tajua mikä itu siinä sylkemisessä oli. Kun vettä on ollut kuitenkin kaikilla saatavilla.

Vierailija
11/24 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein tajua mikä itu siinä sylkemisessä oli. Kun vettä on ollut kuitenkin kaikilla saatavilla.

Vedellä siitä tuli liian juoksevaa, syljellä sai sopivan viskositeetin. :)

Vierailija
12/24 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yök

Vierailija
13/24 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti sekoitti sitä pikaliimaan ja se oli siinä. Ikuiset räpsyripset.

Vierailija
14/24 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No laiskuushan siihen oikeasti oli syynä. Itse olen pöpökammoinen enkä olisi voinut kuvitellakaan sylkeväni harjaan. Yökötti jo ajatuskin. Ihan hyvän viskositeetin sain vedellä.

Vierailija
15/24 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

harjan  aina veteen.

Parempi lopputulos. Molempaa konstia olen kokeillut ja sylki on parempi.

Vierailija
16/24 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on kakkumaskara?

Vierailija
17/24 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harja oli vähän tönkkö mutta miksei sitä vielä kokeilisi. Tislatulla vedellä kostutettuna.

Vierailija
18/24 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on kakkumaskara?

https://www.sokos.fi/fi/sokos/isadora-65g-build-up-cake-mascara-01-blac…

Olisit saanut googlaamalla nopeammin tiedon, kuin täältä kysymällä.. :D

Vierailija
19/24 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No laiskuushan siihen oikeasti oli syynä. Itse olen pöpökammoinen enkä olisi voinut kuvitellakaan sylkeväni harjaan. Yökötti jo ajatuskin. Ihan hyvän viskositeetin sain vedellä.

Voiko kukaan olla niin laiska? Sama ajatus tuli kyllä mieleen. Laiskuus!

Vierailija
20/24 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa ripsien pidennykset ja parasta nykyaikaista ripsaria. Ei tarvi syleksiä enää.