Muistatko kakkumaskaran?
Sitä myydään edelleenkin, vaikkakin harvemmilta brändeiltä sitä on saatavilla. Käyttäisitkö? Mielestäni vähän liian alkeellinen nykyisiin ripsiväreihin verrattuna.
Kommentit (24)
Minulla oli kakkumaskara teininä 10 vuotta sitten! Toivoin sellaisen lahjaksi enkä sitten raaskinnut käyttää sitä juuri ollenkaan. Se on vieläkin tallessa, mustanruskea Isadora.
Muistan kuinka tätini käytti tuota. Kostutti sen harjan syljellä! ja sitten vaan väriä ripsiin.
Liian monimutkaista. Ja kuluttaa liikaa vettä :D:D
Vierailija kirjoitti:
Muistan kuinka tätini käytti tuota. Kostutti sen harjan syljellä! ja sitten vaan väriä ripsiin.
OMG!
Käytin nuorena Ricilsin, Arcancilin ja Filmstarin kakkumaskaraa. Nämä merkit nyt tuli mieleen, mutta oli niitä varmaan muitakin, joita käytin. Ihan helppoa se oli. En koskaan sylkenyt niihin vaan kastelin
harjan aina veteen.
Muistan katselleeni lapsena haltioituneena, kuinka nyt jo edesmennyt äitini meikkasi keittiön pöydän ääressä ennen töihin lähtöä. Ei siis muuta meikkiä kuin kakkumaskaraa.. ja tosiaan huolellinen sylkäisy aina harjaan ennen maskaran ottoa rasiasta 😄💕
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli kakkumaskara teininä 10 vuotta sitten! Toivoin sellaisen lahjaksi enkä sitten raaskinnut käyttää sitä juuri ollenkaan. Se on vieläkin tallessa, mustanruskea Isadora.
Isadoralla on vieläkin kakkumaskaraa.
Samoin mun äiti aina sylkäisi siihen :D Voi että kun muistankin elävästi :D Sininen kakkumaskara, jonka perin sitten aikanaan teininä, kun äiti osti uuden. <3 Muistan vieläkin sen aamun kun ekan kerran lähdin kouluun vähän ripsaria silmissä :)
Vierailija kirjoitti:
Käytin nuorena Ricilsin, Arcancilin ja Filmstarin kakkumaskaraa. Nämä merkit nyt tuli mieleen, mutta oli niitä varmaan muitakin, joita käytin. Ihan helppoa se oli. En koskaan sylkenyt niihin vaan kastelin
harjan aina veteen.
En oikein tajua mikä itu siinä sylkemisessä oli. Kun vettä on ollut kuitenkin kaikilla saatavilla.
Vierailija kirjoitti:
En oikein tajua mikä itu siinä sylkemisessä oli. Kun vettä on ollut kuitenkin kaikilla saatavilla.
Vedellä siitä tuli liian juoksevaa, syljellä sai sopivan viskositeetin. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yök
Mun äiti sekoitti sitä pikaliimaan ja se oli siinä. Ikuiset räpsyripset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No laiskuushan siihen oikeasti oli syynä. Itse olen pöpökammoinen enkä olisi voinut kuvitellakaan sylkeväni harjaan. Yökötti jo ajatuskin. Ihan hyvän viskositeetin sain vedellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
harjan aina veteen.
Parempi lopputulos. Molempaa konstia olen kokeillut ja sylki on parempi.
Harja oli vähän tönkkö mutta miksei sitä vielä kokeilisi. Tislatulla vedellä kostutettuna.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kakkumaskara?
https://www.sokos.fi/fi/sokos/isadora-65g-build-up-cake-mascara-01-blac…
Olisit saanut googlaamalla nopeammin tiedon, kuin täältä kysymällä.. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No laiskuushan siihen oikeasti oli syynä. Itse olen pöpökammoinen enkä olisi voinut kuvitellakaan sylkeväni harjaan. Yökötti jo ajatuskin. Ihan hyvän viskositeetin sain vedellä.
Voiko kukaan olla niin laiska? Sama ajatus tuli kyllä mieleen. Laiskuus!
Laittakaa ripsien pidennykset ja parasta nykyaikaista ripsaria. Ei tarvi syleksiä enää.
Oi! Äitini käytti. Tykkäsin itsekin, että sillä sai siistimmän ja tarkemman lopputuloksen. Eli saattaisin käyttääkin.