Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies valittaa kun huomautan samoista asioista koko ajan

Vierailija
27.04.2018 |

Miksi hän sitten tekee samoja virheitä koko ajan?

- laittaa astianpesukoneeseen sellaista mitä ei saa pestä astianpesukoneessa
- laittaa sipsit kauppakassin pohjalle
- laittaa pyyhkeensä roikkumaan niin että se peittää vessapaperitelineen
- jättää kotieläinten ruokkimatta ellen erikseen muistuta ( ja sitten valittaa siitä että muistutan)

MIKSI???

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko joku mies kertoa??

Vierailija
2/20 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että lopetat huomauttamisen heti kun huomauttaa ei enää tarvitse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu ongelma. Haluaisin kyllä tietää vastauksen: miksi jotkut ihmiset tekevät näitä samoja ”pieniä virheitä” jatkuvasti? Sitten jää eläimet ruokkimatta, ruuat pilalla, tavaraa menee hukkaan jne. Mistä tälläinen käytös johtuu?

Viimeksi yksi tälläinen henkilö rikkoi pelikonsolini. Miljoonia kertoja muistutin, että ole sitten varovainen, kyseessä on herkkä laite. Sen yhden kerran jätin muistuttamatta ja nyt konsoli on rikki/käyttökelvoton.

Vierailija
4/20 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Meilläkin mies kauppareissuilla pakkaa jostain syystä ihanan kuohkeat leivät kassiin alimmaksi, joten kotona leipä onkin täysi lättänä.

Vierailija
5/20 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välinpitämättömyys. Itseasiassa juuri tuollaiset ovat sitä arjen hiekkaa mikä  kasautuu arjen ja parisuhteen rattaisiin ja rikkoo suhteen niin että jossain vaiheessa mies itkee täällä kun nainen lähti  yhtäkkiä  vaikka meni hyvin. Ei mennyt, mies oli  välimpitämätön ja laiminlöi oman osuutensa ja nainen lopulta kyllästyi. Eläinten ruokkimatta jättäminen  toistuvasti ei ole mikään pieni virhe.

Vierailija
6/20 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kysy siltä mieheltä jos laittaisi itselleen pyyhkeeelle paremman paikan sellaiseen kohtaan ettei tartte huomautella. Kysy miten oppisi ruokkimaan eläimet ilman sinun huomauttamista.

Jos sipsit on vaan sulle níin huolehdi itse niiden pakkaamisesta. Jos yhteiseksi niin ota itsellesi ne isona säilyneet ja anna miehelle murut jos oppisi jotain.

Meillä mies pakkasi tomaatit usein huonosti ja olivat sitten pian pilalla. Meni jakeluun kun muistutin kauppaan lähtiessään miestä että jos ei viitsi pakata tomaatteja järkevästi niin voi laittaa ne roskiin jo kaupassa maksamisen jälkeen. Säästää minulta seuraavalta päivältä sen vaivan.

Tiskiskoneen pilaamat astiat pyydät ostamaan kaupasta uudet heti samana päivänä niin ehkä herää ajattelemaan asiaa.

Vierailija
7/20 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti mies ei muutu. Meillä yhteistä taivalta kolmekymmentä vuotta ja pahenee vaan. Olen oikeasti eron partaalla. Koska ei sitä työpäivän jälkeen vaan jaksaisi alkaa paapoa aikuista miestä. Meillä ihan nuo samat ongelmat kuin edellisillä, kissa kuolisi nälkään jos ei joku muu ruokkisi. Lisäksi sieppaa (vaikka kauniisti ja monesti olen huomauttanutkin) kun kokkaa jää pöydät pyyhkimättä tai vedetään rasvaisella rätillä. Avataan kaapin ovet ravaisilla sormilla. Joka päivä jää sukat lattialle. Pyykit menee vääriin pyykkikoreihin tai korin viereen. Hampaita pestessään hammastahnaa valuu pitkin allastasoa. Käsienpesusta joutuu aina huomauttamaan. Kulkee kengät jalassa sisällä. Istuu jopa valkoiselle sohvalle remomttivaatteissaan jos en ehdi väliin. Jättää kalliit työkalunsa lojumaan pitkin pihaa. Osti kalliin auton muttei viitsi huoltaa, siivota ja pestä sitä. Muutenkin todella välinpitämätön kaiken suhteen. Vaikka omasta mielestään tekee kotitöitä niin 80% on mun tehtävä. Suurinosa on sellaisia ettei hän edes tajuaisi tehdä. Paskassa elettäisiin. Aloittaa kovasti uuden korjaus-/ rakennuskprojektin mutta kaikki jää kesken. Lista on loputon ja turha odottaa että mies mihinkään muutuisi kun ei ole pakko. Ja pahinta on että tämä sma asenne on tarttunut lapsiin. Minä olen se ilkeä nipo äiti joka valittaa turhasta. Olen myös lakannut välittämästä. Seuraava askel on kunhan saan rohkeutta kerättyä oma SIISTI hyvin organisoitu asunto ja elämä jossa voin keskittyä vai itseni paapomiseen♥️

Vierailija
8/20 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti mies ei muutu. Meillä yhteistä taivalta kolmekymmentä vuotta ja pahenee vaan. Olen oikeasti eron partaalla. Koska ei sitä työpäivän jälkeen vaan jaksaisi alkaa paapoa aikuista miestä. Meillä ihan nuo samat ongelmat kuin edellisillä, kissa kuolisi nälkään jos ei joku muu ruokkisi. Lisäksi sieppaa (vaikka kauniisti ja monesti olen huomauttanutkin) kun kokkaa jää pöydät pyyhkimättä tai vedetään rasvaisella rätillä. Avataan kaapin ovet ravaisilla sormilla. Joka päivä jää sukat lattialle. Pyykit menee vääriin pyykkikoreihin tai korin viereen. Hampaita pestessään hammastahnaa valuu pitkin allastasoa. Käsienpesusta joutuu aina huomauttamaan. Kulkee kengät jalassa sisällä. Istuu jopa valkoiselle sohvalle remomttivaatteissaan jos en ehdi väliin. Jättää kalliit työkalunsa lojumaan pitkin pihaa. Osti kalliin auton muttei viitsi huoltaa, siivota ja pestä sitä. Muutenkin todella välinpitämätön kaiken suhteen. Vaikka omasta mielestään tekee kotitöitä niin 80% on mun tehtävä. Suurinosa on sellaisia ettei hän edes tajuaisi tehdä. Paskassa elettäisiin. Aloittaa kovasti uuden korjaus-/ rakennuskprojektin mutta kaikki jää kesken. Lista on loputon ja turha odottaa että mies mihinkään muutuisi kun ei ole pakko. Ja pahinta on että tämä sma asenne on tarttunut lapsiin. Minä olen se ilkeä nipo äiti joka valittaa turhasta. Olen myös lakannut välittämästä. Seuraava askel on kunhan saan rohkeutta kerättyä oma SIISTI hyvin organisoitu asunto ja elämä jossa voin keskittyä vai itseni paapomiseen♥️

Olen nainen enkä voi ymmärtää tällaista jäkätystä

Vierailija
9/20 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on samanlainen mies mutta emme ole eron partaalla. Minusta sinä vaikutat rasittavalta nipottajalta. Elämäntyyleissä on eroja pikkutarkan ja piittaamattoman välillä mutta teillä ei kyetä kompromissiin. Itse ajattelen että nämä asiat eivät ole tärkeämpiä kuin ihmissuhteet. Vaikka joskus hermostuttaakin kun elää porsaan kanssa.

Vierailija
10/20 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- jättää kotieläinten ruokkimatta ellen erikseen muistuta ( ja sitten valittaa siitä että muistutan)

MIKSI???

Miksi holhoat? Anna miehen pilata astiat ja syödä murusipsejä. Heitä pyyhe lattialle. Anna eläinten nälkiintyä. Miksi ylipäätään yrität jakaa vastuuta vastuuttoman kanssa?

Vierailija
11/20 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tällaista järkyttävää valitusta? Huoh, pakkaan itse kauppakassit silloin, kun on tarpeellista (eli leivät,sipsit ym.), otan tiskikoneesta pois sinne kuulumattomat astiat, ruokin kissan (jos olen pitempään poissa, laitan paljon kuivamuonaa ja pesuvadillisen vettä),siivoan, jos jaksan jne.

En pilaa vapaa-aikaamme jatkuvalla jäkätyksellä. Kuten olette huomanneet, siitä ei ole mitään hyötyä vaan haittaa. Yrittäkää nyt piristyä.

Vierailija
12/20 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttu ongelma. Haluaisin kyllä tietää vastauksen: miksi jotkut ihmiset tekevät näitä samoja ”pieniä virheitä” jatkuvasti? Sitten jää eläimet ruokkimatta, ruuat pilalla, tavaraa menee hukkaan jne. Mistä tälläinen käytös johtuu?

Viimeksi yksi tälläinen henkilö rikkoi pelikonsolini. Miljoonia kertoja muistutin, että ole sitten varovainen, kyseessä on herkkä laite. Sen yhden kerran jätin muistuttamatta ja nyt konsoli on rikki/käyttökelvoton.

Nyt pyydät ostamaan uuden heti. Ehkä muistaa seuraavan kerran. Jos rikkoo taas, niin ostaa taas uuden.

Näin meillä toimitaan, vaikka joskus kirpasee, mutta ei auta. Jos tuhoat jotain, niin ostat uuden. Vaikka osamaksulla.

Vierailija
13/20 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIKSI???

Miksi holhoat? Anna miehen pilata astiat ja syödä murusipsejä. Heitä pyyhe lattialle. Anna eläinten nälkiintyä. Miksi ylipäätään yrität jakaa vastuuta vastuuttoman kanssa?

Hyvä muistutus, että vastuusta tuossa on kysymys.

Mulla on tuttu mies, jolla ei ole naista. Mutta olen monesti ajatellut, että sen naisena olisi aivan kamalaa. Ei todellakaan ottaisi vastuuta yhteistestä kodista. Ja niinhän se menee, että on muutenkin todella vahvasti vastuunpakoilija. Töissä kieltäytyy työtehtävistä, joissa olisi yhtään vastuuta. Eikä pidä omaa osaansa sopimuksista, ei ota vastuuta omista päätöksistään. Ynnä muuta, eli aina kun on ongelmia, niin minä totean, että taas tuo ihminen pakenee vastuuta. Pakeneminen on sen tyyliä muutenkin.

Että miettikään noiden miesten kohdalla, että pystyykö ne ottamaan vastuuta muistakaan asioista.

Vierailija
14/20 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on samanlainen mies mutta emme ole eron partaalla. Minusta sinä vaikutat rasittavalta nipottajalta. Elämäntyyleissä on eroja pikkutarkan ja piittaamattoman välillä mutta teillä ei kyetä kompromissiin. Itse ajattelen että nämä asiat eivät ole tärkeämpiä kuin ihmissuhteet. Vaikka joskus hermostuttaakin kun elää porsaan kanssa.

Ihanaa kun joku oman elämänsä kotitonttu tulee selittämään kompromisseista. Mikä kompromissi tuossa naisen pitäisi tehdä? Se sama "kompromissi" minkä itse olet ilmeisesti tehnyt. Eli sinä pidät naamasi ummessa niin kuin kunnon pikkuvaimon kuuluukin ja mies sotkee entiseen malliin. Kompromissina saat ihan itse valita, siivoatko miehesi jäljet vai elättekö pas*an keskellä. Kyllä, hyvät siskot, ottakaa mallia tästä arjen sankarittaresta!

Vierailija
15/20 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitto....nyt viimeistään huomaan, että mullahan on fiksu mies..

Vierailija
16/20 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 ja 9. Tässä onkon kyse siitä että vihaan "jäkätystä" ja pyrin välttämään sitä. Mutta joskus vaan ei pysty olemaan hiljaa. Miksi sen siistimmän osapuolen pitäisi aina olla se kärsijä ja laittaa laput silmille?? Eikö se jo kerro kun ollaan oltu 30 vuotta yhdessä olen tehnyt aika paljon kompromisseja rakkautemme eteen? Välillä vaan toinenkin voisi asettua.minun asemaan mutta olen jo luopunut siitä haaveesta. En voi sille mitään että yksi henkisen hyvinvoinnin vaikutin on siisti ja visuaalisesti miellyttävä ympäristö. Seiska

Vierailija
17/20 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen enkä voi ymmärtää tällaista jäkätystä

Ettet nyt olisi itsekin tuollaisen perheen ainoaksi aikuiseksi nakitetun tytär? On se surullista nähdä, miten monessa huushollissa suhtaudutaan niin ylimielisesti ja alentuvasti perheen äitiin, ettei asenne korjaannu aikuisenakaan.

En ole koskaan tavannut ihmistä, joka jäkättäisi, jos tulee kohdelluksi asiallisesti, kuunnellen ja lämpimästi. Ehkä olisi korkea aika alkaa katsella jäkättäjän ympäristöä kriittisesti ihan kulttuurinkin tasolla. Ja pyrkiä keskenkasvuisuuden juhlimisesta eroon.

Vierailija
18/20 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo on niitä ihmisiä, joita on aina ollut joku hyysäämässä. Ei ne opi ennen kuin ne elää itsekseen ja kokee toimintansa seuraukset ilman pehmikkeitä. Niin kauan kuin joku muu ottaa ne kolaukset (esim. rahanmenon) vastaan, välinpitämätön ei edes huomaa että mitään ongelmaa on.

Vierailija
19/20 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut haluavat parisuhteen siksi, että voi jäkättää ja mäkättää toiselle. Ja purkaa oma paha olo toiseen 24/7.

Vierailija
20/20 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

käynnistääkö hän koneen? ota ne pois ennen käynnistämistä. Jotkut myös pesevät koneessa asioita, joita toiset eivät pese. 

Anna laittaa. Luulisi oppivan parin kerran jälkeen, että aika vaikea laittaa muut ostokset siihen päälle fiksusti. 

Olisiko teillä eri paikkaa rullalle tai pyyhekoukuille?

Kotieläimet eli tuotantoeläimet vai lemmikkieläimet? Kumman eläimet ja ruokkiiko vain kun olet poissa vai aina vai vuoropäivinä?

MIKSI???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme