Alkaako muilla mammoilla hormonit hyrräämään näin keväällä?
Mulla alkaa. Joka vuosi sama juttu. Kun aurinko alkaa paistaa ja ihmisillä vaatteet vähenee, niin seksi on mielessä melkein jatkuvasti (!!!). Oma mies himottaa mutta kaikki hyvännäköiset miehet ja naiset yhtä lailla.
Ennen lapsia kärsin keväisin ja kesäisin vauvakuumeesta mutta nyt sen tilalle on tullut tämä "kiima". Ihan hävettää omat irstaat ajatukset, mutta kai tämä on ihan luonnollista.
Kommentit (19)
Mammojen miehillä alkaa, ja sitten on taas viisisataa avausta perseshortseista ja naisten kesäpukeutumisesta...
Aina puhutaan että naisilla alkaisi mutta sitä vaan en ainakaan itse ole miehenä koskaan naisista huomannut..
Onko täällä ketään naista puutteessa?
Ei ainakaan meidän mammalla hyrrää oikeat hormonit. Seksiä ei ole ollut 1,5 kuukauteen. Häntä on kyllä pitänyt lähennellä, hieroa jne. mutta ei irtoa Ei. Luulis vielä 33 vuotiaana panettavan.
Aina yhtä surullista kun parisuhteessa ei halut kohtaa. Ohis
Ei voisi vähempää kiinnostaa kuin seksi.
Alkaa kyllä, mutta ei ole miestä. :(
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä olet tehnyt asian eteen?
Mammoista en tiedä, mutta minulla kyllä hyrrää aina T: miehetön
Vierailija kirjoitti:
Kesäkadulle kävelemään antavassa mekossa, niin kyllä piisaa miehiä jonoksi saakka.
Mammojen miehillä alkaa tosiaan kikuli väräjöidä kun tiukkaperseiset teinarit laittavat pikkushortsit jalkaan ja pikkutisut tiskiin :D
Vauvakuumetta pukkaa vaikka lapsia on jo 3... 🤔
Vierailija kirjoitti:
Mammojen miehillä alkaa tosiaan kikuli väräjöidä kun tiukkaperseiset teinarit laittavat pikkushortsit jalkaan ja pikkutisut tiskiin :D
Heteromiehen taakka on raskas kantaa.
Jep. Miestäkin olen piinannut tänään jo kahdesti, eikä tunnu riittävän.
Ei ne myönnä