Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen haluaisit olla?

Vierailija
27.04.2018 |

Mä haluaisin olla:
- fiksu, rauhallinen ja kaunis
- hyvin pärjäävä (töissä, en mikään uraohjus silti halua olla enkä hirveen haastavia hommia)
- mukava ja hauskaa seuraa, keskustelutaitoinen

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi.

Vierailija
2/12 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-tupakoimaton

-raitis tai ainakin juoda harvemmin

-ahkerampi siivoamaan

-liikunnallinen

luonne on kyllä ihan ok nytkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-terveempi

Vierailija
4/12 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei polpo..olen kiltti, nöyrä, ahkera ja tunnollinen. Mutta, olen , tästä päivästä alkaen , Täysiverinen Rasisti. Te, virkavalta, ja poliitikot, aiheutti sen, että, Moraalin, ja Omatunto niin, lensivät, pois, INHOAN Syvästi somaleita ja paska muslimiääliöitä. Olen Rehellinen. Haistakaa vittu!!!!

Vierailija
5/12 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis, rikas, rakastettu, onnellinen, terve, amerikkalainen. Tällä hetkellä en ole mitään noista.

Vierailija
6/12 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala kostaa kirjoitti:

Hei polpo..olen kiltti, nöyrä, ahkera ja tunnollinen. Mutta, olen , tästä päivästä alkaen , Täysiverinen Rasisti. Te, virkavalta, ja poliitikot, aiheutti sen, että, Moraalin, ja Omatunto niin, lensivät, pois, INHOAN Syvästi somaleita ja paska muslimiääliöitä. Olen Rehellinen. Haistakaa vittu!!!!

Sulla ei taida olla nyt lääkitys ihan kohillaan? Ole hyvä ja ota yhteyttä hoitavaan lääkäriisi.

Vierailija
7/12 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin osata ottaa asiat rennommin ja olla nopeaälyisempi.

Vierailija
8/12 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyytyväisempi itseeni. Että rakastaisin itseäni, tai että minulla olisi se tunne että minua rakastetaan.

Oikeastaan haluaisin myös kyetä uskomaan Jumalaan, sittenhän tietäisin että minua joku rakastaa. Tavallaan se ratkaisisi kaikki olennaiset ongelmani. (alapeukkuja odotellessa...)

9/12 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla ruumiillisesti terveempi, vahvempi ja energisempi, kognitiivisesti skarpimpi, nopeaälyisempi, haluaisin olla rohkeampi, sellainen joka ei arastele vikoja ja vaikeuksia ja järkyty niin herkästi, vaan herkemmin tarttuu toimeen.

En haluaisi olla toinen ihminen, vaan minulle riittää, että olisin vähän enemmän tuollainen, ja että minussa säilyisi nykyinen herkkyys ja hauraus kuitenkin kokonaisuudessaan.

Haluaisin olla Kristuksen kaltaisempi niin kuin jokainen uskovainen, mutta en rupea sitä pilkkomaan ja luettelemaan ominaisuuksia. Sanotaan nyt kuitenkin sen verran, että haluaisin olla vähemmän itsekeskeinen ja turhamainen, eli käänteisesti ja fiksummin ilmaistuna: enemmän konkreettisilla teoilla muita huomioiva ja sisäiseen kauneuteen keskittyvä.

Vierailija
10/12 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivuton. Krooninen kipu hankaloittaa elämää sen verran, että yksikin kivuton päivä on juhlaa.

Vierailija
11/12 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla terveempi. Mt-ongelmani ovat nyt remissiossa, mutta kukaanhan ei tiedä, ovatko ne lopullisesti poissa vai tuleeko jotain ongelmia tulevaisuudessa.

Vierailija
12/12 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin sairauteni poistuvan ja olla lahjakas tekemään musiikkia ja laulamaan, sekä vainuamaan helpon rahan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan