Lastenvahdit vaativat 3000€ kk palkkaa
Ei paljon kiinnosta enää itse työskennellä matalapalkka-alalla ja samalla viedä lapsia porvarihoitoon. Taidan jäädä kotiäidiksi. Voitte maksaa sen 3000e minulle kotiin lasteni hoitamisesta.
Kommentit (6)
Kouluttaudu itse lastentarhanopettajaksi ja mene päiväkotiin töihin. Siihen on kaikilla mahdollisuus niin ei tarvitse kadehtia.
Ihminen, joka viettää lapseni kanssa enemmän aikaa päivässä kuin minä, tarvitsee kunnon työolot ja hyvän korvauksen, jotta he jaksavat tehdä työtä. Työntekijöiden vaihtuvuus ei ole hyväksi lapsille.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen, joka viettää lapseni kanssa enemmän aikaa päivässä kuin minä, tarvitsee kunnon työolot ja hyvän korvauksen, jotta he jaksavat tehdä työtä. Työntekijöiden vaihtuvuus ei ole hyväksi lapsille.
Onko se hyvä lapsille, että työpaikoista kilpailevat rahankuva silmissä ahneet mahdolliset lapsenvihaajat, jotka vain haluavat parempaa palkkaa kuin normitöistä maksetaan.
Kotihoidontukeen lisää rahaa, niin ei edes tarvita koko päiväkoteja. Maksaisivat vanhemmille tukea 2500 kuussa, niin järjestävät itse penskojensa hoidon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se hyvä lapsille, että työpaikoista kilpailevat rahankuva silmissä ahneet mahdolliset lapsenvihaajat, jotka vain haluavat parempaa palkkaa kuin normitöistä maksetaan.
En usko, että lastenvihaaja jaksaisi opiskella alalle korkeakoulussa useamman vuoden. Älyttömin perustelu kyllä lastentarhanopettajan alhaiselle palkalle, minkä olen kuullut. Eiköhän oteta palkka kokonaan pois aloilta, joissa ollaan lasten kanssa tekemisissä, ettei sinne vain tule palkan perässä hulluja. Kutsumuksestahan sitä työtä tehdään eikä rahasta!
Kyllähän sitä vaatia saa, mutta ei tule moista ikinä saamaan. Eli jatka vain työtäsi kuten tähänkin asti.