Miesflunssa
Olen ollut koko tämän viikon kovassa kuumeessa. Olo on ollut ihan kamala. Mies ei ole kertaakaan kysynyt tarvitsenko vaikka kupin teetä tai apteekista jotain. Nyt eilen illalla hän alkoi valittaa oloa ja voi sitä tuskaista äännähtelyä ja liikkumista. Joku hänen ystävistä toi jopa hänelle lääkettä tänne meille? No mitä herra teki hetki sitten? Soitti isällensä ja lähti lääkäriin?? Siis mä vannon että olisin voinut repiä totta "mieheltä" silmät päästä!! Mä en kyllä mitään myötätuntoa anna ja apua ei heru jos hän meinaa olla nyt kipeänä. Niin metsä vastaa kun sinne huudetaan. Yksi hemmetin aivastus ja tehdään draamaa ja kuolemaa. Anna mun nauraa!!!
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja naiset itse ulisee muutaman veritipan tiputtamisesta kuukaudessa, joka on vieläpä luonnollinen automaattinen toiminto ?
Mä niin toivoisin, että jokainen mies saisi kuukauden ajan olla nainen. Saisivat vähän perspektiiviä niin loppuis tällaiset jauhamiset.
Montakos mieflunssaa sinä olet miehen ruumiissa kokenut? Joko googlasit tieteellisiä tuloksia aiheesta miesflunssa on totta?
Kyllähän nyt läheistä autetaan kipeänä ja tehdään mitä pystytään toisen olon parantamiseksi, eikä aleta kilpailemaan siitä kummalla sukupuolella on keskimäärin pahempi olo kuumeessa?! Kurjaa se on kaikille ja parisuhteessa pitäisi molempien tukea kipeänä olevaa.
Huvittavaa kun naisten omat miesvihaulinat saa pelkkää yläpeukkua ja fiksut asialliset kirjoitukset FAKTOINEEN pelkkää alapeukkua.
Palstamammat eivät kestä selvästikään totuuksia.
Aamen