Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesflunssa

Ottaa päähän
27.04.2018 |

Olen ollut koko tämän viikon kovassa kuumeessa. Olo on ollut ihan kamala. Mies ei ole kertaakaan kysynyt tarvitsenko vaikka kupin teetä tai apteekista jotain. Nyt eilen illalla hän alkoi valittaa oloa ja voi sitä tuskaista äännähtelyä ja liikkumista. Joku hänen ystävistä toi jopa hänelle lääkettä tänne meille? No mitä herra teki hetki sitten? Soitti isällensä ja lähti lääkäriin?? Siis mä vannon että olisin voinut repiä totta "mieheltä" silmät päästä!! Mä en kyllä mitään myötätuntoa anna ja apua ei heru jos hän meinaa olla nyt kipeänä. Niin metsä vastaa kun sinne huudetaan. Yksi hemmetin aivastus ja tehdään draamaa ja kuolemaa. Anna mun nauraa!!!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap pähkinänkuoressa: Minä minä minä, minä minä, minä-minä-minä, MINÄMINÄMINÄMINÄ.

Vierailija
2/24 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesflunssa on oikea ilmiö ja elää vain palstamammojen mielissä pahojen miesten salaliittona naisia vastaan. Mitäpä ei palstan naiset tosin tekisi miehiä vähätelläkseen ja mitätöidäkseen.

Sivistäpä ap itseäsi palstalla roikkumisen sijasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän kaikki alkaa olla hyvin, jos sinä alat toipua. Mies pärjää oman sairautensa kanssa ihan yhtä hyvin, mitä sinä omasi. Teet nyt vain sellaista, mikä auttaa omassa toipumisessa ja jätät kaiken muun väliin. Kun ruokahalu palaa, käyt ulkona syömässä etkä rasita itseäsi ruuanlaitolla. Kaupassa voit käydä, mutta älä rasita itseäsi raahaamalla kassikaupalla ruokaa, ostat vaan sen, mitä itse tarvitset.

Vierailija
4/24 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesflunssa on oikea ilmiö ja elää vain palstamammojen mielissä pahojen miesten salaliittona naisia vastaan. Mitäpä ei palstan naiset tosin tekisi miehiä vähätelläkseen ja mitätöidäkseen.

Naisellako korkea kuume ei sitten ole oikea ilmiö?

Vierailija
5/24 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, kuvauksestasi päätellen miehesi ei ole edes kaivannut myötätuntoa sinulta (varmaan kokemuspohjalta). Ystävänsä toi lääkettä ja hän soitti isälleen.

Taidatte olla melko etäisiä toisillenne myös terveinä...

Vierailija
6/24 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän tuo oma mies on, kun hän ei ole koskaan potenut miesflunssaa?

Vierailija
7/24 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

google fi ja hakusanoiksi miesflunssa on todellinen ilmiö.

Ei pitäisi olla liian vaikeaa palstamammoillekaan.

Vierailija
8/24 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kokevat flunssan pahemmin kuin naiset. Se on tieteellisesti todistettu.

Vierailija
9/24 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisellako korkea kuume ei sitten ole oikea ilmiö?

On, mutta miehillä se on tutkitusti kurjempaa.

Kannattaa tutustua tieteeseen eikä mutuilla.

Vierailija
10/24 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on erilaisia. Joku esim. minä haluaa olla hiljaa ja yksin kipeänä, joku kaipaa huomiota ja hoitamista muilta. Niin se meilläkin on että minä sairastan mieluiten yksin, mies kaipaa ”hoitajaa”. Miksipä en finrexiniä rakkaalleeni laittaisi, vaikka uskon kyllä että vointi antaisi myöten sen itsekin tehdä.

Vierailija
11/24 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on mies ihan samanlainen. Kovasti tekee siitä ison numeron. Mutta jos minä olen kipeä. Olen siis silloin heikko kun en jaksa esim tyhjentää tiskikonetta tai muuta normaalia toimintaa. En minäkään rupea passaamaan jos mittari on vähäänkään yli 37.

Vierailija
12/24 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt sianjättö jää ainoaksi vaihtoehdoksi.

Vierailija
13/24 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap makaa varmaan muutenkin kotona, niin ei poikkea normaalista miehen silmissä?

Ja ap ei pääse lääkäriin tai voi PYYTÄÄ ITSE SITÄ LÄÄKETTÄ???????????????????????????????

Vierailija
14/24 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ap ei pääse lääkäriin tai voi PYYTÄÄ ITSE SITÄ LÄÄKETTÄ???????????????????????????????

Ja sun ongelma on?

Vierailija
15/24 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap on ollut pois töistä koko viikon , 5 päivää ilman lääkärissä käyntiä ja lääkärintodistusta?

Eli kotona miehen rahoilla ja loisiva tyypillinen suomalaisnainenhan se taas on kyseessä.

Vierailija
16/24 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans tollanen mies. Nössäjä ovat jos pientäkään kolotusta. Ei siis uutta.

Vierailija
17/24 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sun ongelma on?

Palstan miesvihanlietsominen.

Vierailija
18/24 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naiset itse ulisee muutaman veritipan tiputtamisesta kuukaudessa, joka on vieläpä luonnollinen automaattinen toiminto ?

Vierailija
19/24 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ap on ollut pois töistä koko viikon , 5 päivää ilman lääkärissä käyntiä ja lääkärintodistusta?

Eli kotona miehen rahoilla ja loisiva tyypillinen suomalaisnainenhan se taas on kyseessä.

En ole AP mutta otitko huomioon että hän voi olla yrittäjä? Minäkin olen täällä koko viikon ollut kovassa kuumeessa ja en ole käynyt lääkärissä. Nyt valot päälle. Ihme porukkaa täällä. Hei AP jos luet tätä niin ymmärrän sinua. Pikaista paranemista molemmille.

Vierailija
20/24 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja naiset itse ulisee muutaman veritipan tiputtamisesta kuukaudessa, joka on vieläpä luonnollinen automaattinen toiminto ?

Mä niin toivoisin, että jokainen mies saisi kuukauden ajan olla nainen. Saisivat vähän perspektiiviä niin loppuis tällaiset jauhamiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi