Puolisollasi on tatska mutta sinulla ei. Miten huomioit tatskaa?
Pystytkö uskottavasti kehumaan sitä? Odottaako puolisosi ihailua tatuoinnilleen?
Kommentit (20)
Silittelen sitä joka ilta ja luonnollisesti omat lahjat tekemisvuosipäivänä ja jouluna.
Vähän harmittaa kun sillä on kallis maku, ei riitä mitkään kukat eikä suklaarasia.
Ja mies sitten vielä erikseen... voi huoh.
Vierailija kirjoitti:
En suostuisi pariutumaan tatuoidun kanssa. Enkä edes deittailemaan.
Sori, luin ensiksi että en suostuisi puhumaan tatuoidun kanssa, ja nauruhan siitä seurasi! XD
Vierailija kirjoitti:
Ei koske meitä, koska kumpikaan ei ole wt-kuonaa.
Ai jai, valitettavasti tämän jälkeen humpsahditte sinne niin että pölähdys kävi. Ei kait toisten ihmisten netissä haukkuminen ole muiden kuin wt-kuonan hommia?
Nainen oli hölmöyksissään sellaisen käteen ottanut, siis nuorena. Tatuointi on todella huono mutta nainen on minulle täydellinen. Sovittiin ettei enempää moisia töherryksiä tule, eikä minulle edes sitä ensimmäistä.
Vierailija kirjoitti:
En suostuisi pariutumaan tatuoidun kanssa. Enkä edes deittailemaan.
En minäkään! Ja onneksi mieheni ei ottaisi mistään hinnasta tatskaa itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Järjestän juhlat kahdesti vuodessa tatuoinnin kunniaksi. Aina syyslomalla minä ja tatuointi lähdemme ihan kahdestaan hemmottelulomalle. Mielestäni tämä on ihan riittävää huomiointia.
Hahaha :D Repesin tälle. Oot kyl ihana ja huomioiva puoliso!
Tatskat ovat hienoja. Me like 😍
Olen sillä tavalla erilainen.
Paitsi mullakin on......
Vähän outo aloitus, mutta pidän puolisoni tatuoinneista ihan aidosti. Molemmissa käsissä full sleeve, jotka näyttää omaan silmääni kivalta. Mulla on aina ollut sellainen heikkous tuollaisiin tatskattuihin miehiin :) Kaikkia ei voi eikä pidä miellyttää.
Aina kun tatska minua puhuttelee, puhuttelen takaisin. Olen passiivinen, mutta läsnä tatskalle.
Minulla on piilossa pieni tatuointi ja mies tykkää siitä ihan hulluna, tökkii ja hipsii sitä kun sattuu näkemään ja kommentoi miten söpö se on.
Ei niistä mitään keskustella? Eikä kehuskella puolin eikä toisin, miksi pitäisi? En minä miehen hiuksiakaan kehuskele, jos ne on ollut viimeiset viis vuotta samanlaiset joka päivä :D
Vedetään tatskan kanssa kännit kerran kesässä ja poltetaan paukut. Mies hoitaa silloin lapset.
Kumarran syvään tatskalle aina kun hän armollisesti näyttäytyy. Minulla on tatska-alttari, jossa on kuvia tatskasta eri kulmista. Alttarilla palvon tatskaa ja uhraan hänelle pieniä eläimiä. Hoen mielessäni mantraa, jossa ylistetään tatskaa. Kerran vuodessa vaellan tatskan syntymäsijoille osoittamaan kunnioitustani.
Järjestän juhlat kahdesti vuodessa tatuoinnin kunniaksi. Aina syyslomalla minä ja tatuointi lähdemme ihan kahdestaan hemmottelulomalle. Mielestäni tämä on ihan riittävää huomiointia.