Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan tärpännyt?

23.04.2006 |

Kysyisin teiltä tietäviltä, että olisikohan nyt viimein tärpännyt;

-Ovuloin viikko sitten su

-eilen alkoi sellainen jännä tunne tuolla kohdun seudulla, kaikki nopeat äkkinäiset liikkeet sattuvat sinne ja jos esim. käyn istumaan nopeasti sattuu sekin tuonne jonnekkin...

-Miltä ne kiinnitymiskivut tuntuvat ja milloin niitä tulee? Olisiko tämä niitä?

-Valkkaria tulee ihan järkyttävät määrät, venyvää sellaista...

-Milloin uskallan testata, jotta voin luottaa tulokseen? Tätin pitäisi tulla ensi su

Osaisipa joku kertoa...

-elsu82

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan alkuun kehottaisin olemaan testaamatta ainakin sinne ensi sunnuntaihin asti, jotta vältyt turhalta pettymykseltä.

Oireista on aika vaikea päätellä onko raskaus alkanut vaiko ei...Toki voi olla kyse juuri kiinnittymiskivuista (itse en osaa kertoa millaisia ne ovat, kun niitä ei ole kohdallani ollut)

Valkovuotoa voi olla muutenkin eli varmana merkkinä sitä ei voi pitää kuten varmasti tiedätkin :)

Koitahan nyt ihan rauhallisin mielin odotella vielä viikko niin sittenhän sen tietää. Olen tässä vuosien varrella oppinut sen, ettei mistään oireista kannata päätellä yhtään mitään sillä voivat olla pahasti " väärässä" eli menkkaoireet voivat merkata hyvinkin raskautta(näin kävi itselläni) tai sitten päinvastoin :) Ihmiskeho kun on niin ihmeellinen!

Toivotaan, että tärppi on käynyt ja nyt vaan odottamaan, että kello kulkisi nopeaan ja se sunnuntai olisi jo pian ;)

PEUKKUJA!!

T: Je_Ni

Vierailija
2/2 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips !

Oli ihan pakko kertoa omalta kohdaltani...

Sain ensimmäisen lapseni 12 vuotta sitten 19 vuotiaana ja tiesin heti olevani raskaana...en osaa selittää sitä mutta , tiesin vain.

Odotan nyt toista lasta jota luulin etten koskaan saisi ... ja taas tiesin sen vain...

Toivottavasti sinullakin on tärpännyt ja jos ei vielä ole niin kyllä , se aikanaan ilmoittaa tulostaa... tiedän ettei paljon lohduta.... itkin itse monet pettymyksen kyyneleet kun , kuukautiset alkoivat...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla