Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isokokoinen nainen

Vierailija
23.04.2006 |

Sain joitakin vuosia sitten isokokoista naista ja se oli erittäin hieno kokemus. Olen normaalikokoinen ja painoinen mies, eikä nainenkaan ollut mikään läskitykki vaan hyvin hoidettu hyvännäköinen isokokoinen, mutta kuitenkin kookkaampi kuin minä.

Parasta olivat painavat rinnat ja ahnas perse. Nainen pani itsekkäästi omaa nautintoaan hakien. Mielestäni naiset voisivat muutenkin lakata huolehtimasta miesten tyydytyttämisestä. Useimmat miehet kyllä saavat tyydytyksensä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaakohan isokokoiset naiset vaatia seksistä enemmän? Haluatteko isot tytöt naida itseänne pienempien miesten kanssa?

Vierailija
2/21 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen isokokoinen nainen(xl)mutten mikään hyllyvä läski=)

Kyllä henkilökohtaisesti tykkään isoista,raavaista,lihaksikkaista miehistä joilla on myös vatsaa..ja kokemuksella voin sanoa että seksi on kyllä parempaa isojen miesten kanssa!!!Laihat miehet tuntuvat pikkupojilta..heh..Isot miehet ovat kiihottavia!!!!ja niin myös me isot naiset!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös xl-nainen, mulla tosin jo jokin hyllyykin.. ;) Mutta yleisesti ottaen olen tyytyväinen itseeni ja nautin seksistä, oma mies on ajoittain ihan uupunut kun mulla kunto kestäisi ja hänellä ei..

Pienet miehet ovat tosiaan jotenkin niin.. hmm.. muistuttavat mua pikkuveljestäni! :) Mä en voi kuvitellakaan kiihottuvani alle 180cm/90kg miehestä.. Kyllä miehen pitää olla miehen kokoinen! :) Ja mun tapauksessa miehessä on tärkeää miehekkyys, siis siinä mielessä että mies on se, joka määrää tahdin ja vauhdin.. Nam!

Olen muuten usein miettinyt sitä, että miksi nimenomaan pienet miehet usein tulevat iskemään esim. baarissa? Siis ihan selkeästi iso nainen kiihottaa monia pieniä miehiä, mikä taika siinä on?

Vierailija
4/21 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mielellään muodossa. Reenattua pakaraa ja reittä, ei laihoja ruikuloita kiinnosta edes katsella. Semmoisen paneminen on kuin panisi rankakasaa. Hyi helkkari.

Mies

Vierailija
5/21 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen " urani" aikana pannut laihaa, lihavaa, isoa ja pientä, reenattua ja vaikka minkälaista. Voin kertoa ettei " panolahjoja" jaeta onneksi ulkomuodon perusteella. Niin laiha, lihava tai reenattukin voi olla todellinen " kiimainen kone" tai sitten todellinen lahna. Visuaalisuus on eriasia mutta se kiihko tulee jostain muualta.

Vierailija:

Mutta mielellään muodossa. Reenattua pakaraa ja reittä, ei laihoja ruikuloita kiinnosta edes katsella. Semmoisen paneminen on kuin panisi rankakasaa. Hyi helkkari.

Mies

Vierailija
6/21 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuinkin visuaalisesta muodosta ja muodosta yleensä, preferensseistä. Reikähän se on rinkulallakin jos panemiseen mennään ja tottakai henkilöiden välillä on sitten taitojen, kiihkon ym välillä eroa. Lahna voi olla monenmuotoinen, samoin kiimakone.

Eli edelleen jos saisi valita, mieluummin reenattu muodokkaampi kuin rankakasa. Jälkimmäisten kanssa hakkaa luut vastakkain ja tuntuu että se menee rikki.

Vitosen mies

Vierailija
7/21 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isokokoiset naiset on kiihottavia: pitkät reidet ja sääret ja kädet, usein isompi pylly, isommat tissit, leveämmät olkapäät, enemmän voimaa.

Veikkaan, että näitä juttuja hakevat miehet, joiden naiset ovat heitä pitempiä.

Vierailija
8/21 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein yleisimpiä fantasioita miehillä saada hyvännäköistä isokokoista naista, uskoakseni?

Vierailija
9/21 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en voisi kuvitellakaan mitään amatsonia, vaikken ruipelo olekaan. Ja sitä vähemmän mitään taistelunorsua.

Vierailija
10/21 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse hyväksy itseäni enkä voisi kuvitellakaan näyttäytyväni kenellekään tällaisena! Kateellisena luen kuinka isotkin naiset voivat hyväksyä muotonsa, isot rintansa (olen aina inhonnut omiani) ja hyllyvät reitensä... mieskään ei pidä lihavista naisista ja sen kyllä huomaa.

Vierailija
11/21 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Itsekin olen isompi nainen enkä nauti olostani. Tiedän, että lihaksia löytyy ja mulla on tosi seksikäs kroppa, kunhan se löytyisi täältä läskien alta.  Harrastan monenlaista liikuntaa ja katson mitä suuhuni laitan. Nyt olen pystynyt olemaan herkuttelematta ja aika kauan, paino tippuu, mutta tuskastuttavan hitaasti.

En voisi kuvitellakaan olevani miehen edessä alasti. 

Vierailija
12/21 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hienoa, että kaikenlaisille naisille on vientiä. Itse pidän pienistä ja hoikista.

Vierailija
13/21 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo useita ihania kokemuksia on oikein kunnon xxl-naisista.

t.pervo-kake

Vierailija
14/21 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ollut hyvin pienikokoisia mutta myös isompia tyttökavereita. Nykyinen vaimo on kyllä sytyttävin. Ehkä jonkun mielestä läski tai lähelle mutta seksissä kyllä kiihottava omaan makuun. Reidet on melko paksut, peppu on isohko muttei roiku, rinnat hieman roikkuu mutta koko on kiva.

Rohkeutta naiset, kyllä miehet tykkää vaikka joku paikka vähän roikkuu/on omasta mielestä ruma

Vierailija
15/21 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen isokokoinen ns xxl nainen. En tyrkytä itseäni, mutta koska kumppanini on minusta seksuaalisesti kiinnostunut niin miksi häpeisin hänen edessään kehoani tai halujani? On oikeasti aika vapauttavaa antaa vaan mennä miettimättä missä kulmassa näyttää miltäkin. Ja todellakin seksiä harrastan omaksi ilokseni, oma tyydytys kiinnostaa enemmän kuin kumppanin, mutta toki kummankin on oltava tyytyväinen. Ja kumppanin halu nostaa omaa halua ja hänen intonsa tyydyttää minua - ihan niinkuin hyvässä seksissä kaikilla. 

En kiihotu pienistä tyypeistä. Ketä kiinnostaisi joku sintti? Ei sen puoleen isot läskitkään. Maha ei ole este jos toinen kiinnostaa muuten. Itseäni lyhyempi mies ei innosta, muuten koko ei oikeastaan ratkaise, mutta puuhailuun pitää olla kuntoa..

Vierailija
16/21 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

17/21 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin tykkään kovasti isoista naisista ja pidän heitä kiihottavampina kuin laihoja riippumatta kuppikoosta.seksikin toimii paremmin kun ei tarvii luita hangata vastakkain.en itsekään ole hoikimmasta päästä,hieman keskivertoa tukevampi.

Vierailija
18/21 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot naiset ottaa hyvin suihin.

Vierailija
19/21 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isot naiset ottaa hyvin suihin.

Haha. Ei pidä paikkaansa alkuunkaan. Ainakaan meillä.

Vierailija
20/21 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran iskin raflasta sellaisen tosi lihavan naisen, halusin kokeilla. Nussin sitä koko yön kaikissa mahdollisissa asennoissa, nuolin pillua ja persettä, otti suihin. Kyllä oli pallit tyhjinä aamulla.

t.pervo-kake

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi