Toiminko väärin.Otin miehen tissi kalenterin pois
Miehelläni on ollut autotallissa tissikalenteri, olemme lähemmäd nelikymppisiä. Otin kalenteri eilenä pois sieltä ja laitoin siihen anopilta saadun uskonnollisen kalenterin tilalle. Mies suuttui, aluksi sanoi ettei voi enään laittaa tissikalenteria kun olen laittanut uskonnollisen kalenterin ja sotkenut uskon siihen. Eli ei voi ottaa uskonnollista kalenteri itse pois ja laittaa tissikalenteria koska silloin valitsee sen jumalan sijasta. Sitten sanoin minulle että olen vain niin kateellinen niille parikymppisille naisille mitä siinä kalenterissa on siksi muka otin sen pois.Minusta tuo oli rumasti sanottu. Miehen kalenterit ovat kyllä tallessa.Toiminko väärin vai onko mies ilkeä
Kommentit (43)
Toimit väärin. Mikä oikeus sinulla on puuttua aikuisen valintoihin ja omaisuuteen?
Väärin ainakin kirjoitit. Jätä se sika. Oli ihan hyvä testi laittaa uskonnollinen kalenteri seinälle. Näin sait todennettua, ettei mies osaa erottaa tosielämää saduista ja näin ollen kärsii ainakin keskivaikeasta mielenterveysongelmasta.
Tehkää kompromissi ja piirtäkää yhdessä tissejä uskontokalenteriin.
Kyllä teit väärin, huuhaa-kalenterin vaihtaminen tissikalenterin osoittaa vähäistä älykkyyttä
Teit väärin, koska kyllähän sinä kateellinen olet. Rumasti sanottu mieheltä, mutta totuus. Minä itse en siedä yhtään että tavaroihini kosketaan tai järjestystä muutetaan kysymättä. En jaksaisi sinunlaistasi yhtään.
Miltä ap sinusta tuntuisi, jos mies ottaisi sinun uskonnollisen kalenterin pois? Kun hän vaikka ei enää uskoisi, niin et sinäkään saa. Huom. Tissit sentään ovat todettu fakta ja uskonnot huuhaata.
Tee omista tisseistäsi uusi kalenteri niin kummatkin ovat tyytyväisiä.
Miksi koet tissikalenterin uhkaksi? Ei minua kalenterit haittaa kunhan mies keskittyy puristelemaan vain minun rintojani.
Tai suurta älykkyyttä miehen ilme kun huomss sen.En ole kateellinen.Lapsen ei hyvä nähdä tissikalenteriA
Tissien tuijottaminen laskee verenpainetta. On muutenkin terveellistä.
tissikalenteri seinällä on niin noloa ja säälittävää!
En haluaisi miestä, jolla on seinällä tissikalenteri, tai tietokoneen taustakuvana tissejä
Vierailija kirjoitti:
3/5 hymyilin
0 pistettä. Ei naurata aneeminen yritys.
Oikein teit.
Myös serkkuni harrasti tissikalentereita, vaikka hänen vaimonsa aina motkotti niistä. Kerran hän sanoi vaimolleen, että olet vain kateellinen, kun itselläs ei ole mitään! Minusta aika törkeää ja loukkaavaa (varsinkin kun sattui olemaan tottakin). Kuka viitsii katsella tuollaista miestä?
Voi herran täheren!