Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kierukasta hankautumia miehelle??

Vierailija
23.04.2006 |

Siis mitä ihmettä, voiko kierukasta tulla miehen kaluun hankautuma? Mies on koko mun kierukan käytön aikani valittanut aika ajoin, että hän ikäänkuin " tuntee" kierukan rakastellessa. Nyt taisimme sekstailla viimeksi alkuviikosta, ja nyt oikeastaan siitä lähtien miehellä on ollut selkeä haavauma terskassa! Mikään sukupuolitauti se ei VOI olla, koska kumpikaan ei 101%:n varmuudella ole käynyt vieraissa, joten nyt kyllä mietityttää että voiko kierukka tosiaan hangata noin pahasti?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle lekuri sanoi, että miehen ei kuulu tuntea mitään. Jos vieläpä epäilette miehesi saaneen haavan, kehottaisin menemään tarkastukseen.

Vierailija
2/4 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos taas lyhyet, voivat törröttää kohdunsuusta. Harvemmin itse kierukka sieltä törröttää, mutta onhan sekin mahdollista. Mene lääkäriin (sellaiselle, jolla on ultra). Jos kierukka on paikallaan, ja langat töröttävät, pyydä leikkaamaan ne kokonaan lyhyiksi. (sen jälkeen kierukan poisto vähän vaativampi toimenpide, mutta ei millään lailla mahdotonta)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ainetta ne kierukan langat oikein ovat, jos kerran ihan haavauman voivat saada aikaan?

Vierailija
4/4 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lääkäriin. Lankasi kaipaavat lyhentämistä. :)