Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kauan mennyt että rela-tipat vaikuttaa vauvan ilmavaivoihin?

23.04.2006 |

Meillä vauvalla paljon ilmavaivoja.. oon nyt antanut neljänä päivänä rela-tippoja, mutta vaikutusta en ole vielä havainnut.. Apteekissa sanottiin et voi mennä viikko tai pari et näkee todellisen vaikutuksen, mut mites teillä.. Onko joku muu tuote parempi esim. cuplaton? Aina kun aloitan syöttämisen ni vauva ahmii hirveesti ku tulee niin paljohn maitoa ja mahasta kuuluu kauheaa lorinaa.. sitten se tasottuu.. Johtuukohan ilmavaivat enimmäkseen tästä.. auttaiskohan jos lypsäis ensin vähän vai?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meillä sama ongelma. Maitoa tulee runsaasti ja voimakkaasti, vauva hotkii ja vetää samalla ilmaa masuunsa ja sitten on kuin ilmapallo. Itse olen kokeillut keskeyttää syötön jo aika alkuunsa ja röyhtäyttää välillä ja jatkaa vasta sitten imetystä. Olen myös pumpannut rinnoista noin 20 ml maitoa pois ennen syöttöä. Näistä konsteista on tuntunut olevan jonkin verran apua. Meillä eniten ilmavaivoja aamulla, koska nuo pumppaamiset ja röyhtäyttämiset jäävät yöllä väliin. Varmaan tilanne tasoittuu itsestäänkin sitten, kun ikää tulee lisää.

Vierailija
2/5 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jollakin vielä olisi kokemusta.. :) Hei muuten, miten ne rela-tipat vaikuttaa? Hajoaako ilmakuplat mahassa vai kulkeeko pierut paremmin vaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... eivät välttämättä auta ilmavaivoihin yhtään mitenkään. Rela-tipat auttavat tasapainottamaan suoliston toimintaa, mutta mitään kuplia hajottavia ominaisuuksia maitohappobakteereilla ei ole. Kokeile Cuplatonia tai Disflatyliä, edellinen on meillä auttanut ilmavaivoihin hyvin.

KL.

Vierailija
4/5 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun viesti hävisi jonnekin..

eli relathan on maitohappobakteeria, joten ne vahvistavat vatsan luonnollista bakteerikantaa.

cuplaton ja disflatyl (menikö jälkimmäinen nimi oikein?) ovat lääkkeitä jotka pilkkovat kuplia pienemmäksi jolloin kulkeutuvat suolisossa helpommin ja vähemmällä kivulla.

itse oon antanut reloja nyt viikon verran. meidän poika on pieni, vasta kohta 5vkoa ja on selvä että suolisto epäkypsä. vatsa kuitenkin selvästi kipeä, ajateltiin kokeilla " kaikkea" .

Vierailija
5/5 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa siis miettiä, että jos ei parannusta tapahdu niin jättää ne suosiolla pois.