Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimoa kimpassa!

24.04.2018 |

Vaimoni on 38v itse olen 40v mies Järvenpäästä. Törmäsin vanhaan kysymykseen "oletteko antaneet toisten miesten panna vaimoanne / tyttö ystäväänne"? Itselläni on kova halu panna vaimoani toisen /toisten miesten kanssa kimpassa. Minusta on älyttömän kiihoittavaa katsoa kun vaimoa panee toinen mies vuorotellen kanssani. Yksi kaverini on pannut vaimoani kanssani kimpassa 16 vuotta. Asumme vierekkäisissä kerrostäloissa joten tapaamme usein. Vaimo on vuosien saatossa vähän rakastunut kaveriini ja kaveri vaimooni. Tämä sopii minulle erittäin hyvin koska panemme useasti ķimpassa. Minulle sopisi että asuisimme kaikki samassa ja vaimo olisi yhteinen. Yhteinen vaimo on nytkin melkein kaikki viikonloput ja usein myös viikollakin. Olemme vaimolle vaihtelun vuoksi aina välillä järjestetty meidän lisäksi 1 lisämies kumpikin vuorotellen. Olen onnellisesti aviossa kuten vaimonikin ja kaveri on mielissään vaimon pillusta. On turvallista antaa kaverin laskea spermat vaimon pilluun kun ei tarvitse pelätä tauteja. Ajelemme paljon liukkaita kelejä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööööö... Eli aloitte panna kimpassa kun vaimosi oli 12-vuotias?

Okei.

Vierailija
2/9 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öööööö... Eli aloitte panna kimpassa kun vaimosi oli 12-vuotias?

Okei.

Opettele laskemaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnitteluni onnistuneesta järjestelystä!

Itsellä samansuuntaisia kokemuksia onnistuneista kolmen kimpasta. Mikä sen ihanampaa kuin panna vaimoa toisen miehen jälkeen, ja välillä nuolla molemmat puhtaiksi ennen kuin pääsee itse laukeamaan.

Voit myös yrittää vaimosi antamista seksiorjaksi kaverillesi, jolloin sinulle ei jää mitään kontrollia tai tietoa... vain luotramus että hän palaa, kunnolla käytettynä.

Kertokoot sitten jos haluaa 😂.

4/9 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri ajoi suomalaista rekkaa saksassa haki kontin satamasta ja toimitti määränpäähän. Vaimoni oli välillä mukana viikon kahteen otteeseen loma aikaan. Oli saanut rekkamiestä ja tämän kaveria tuli kunnolla pantuna kotiin.

5/9 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin isolla kalulla varustetun miehen panevan vaimoani ainakin kerran. Onko muilla vastaavia haluja?

Vierailija
6/9 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta juurihan eilen kirjoitit, että teitä on kolme miestä joista isokauluisin panee vaimoasi viimeksi. Mitä sille fantasiallesi tapahtui?

7/9 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta juurihan eilen kirjoitit, että teitä on kolme miestä joista isokauluisin panee vaimoasi viimeksi. Mitä sille fantasiallesi tapahtui?

Isokaluinen oli liioitellut kalun kokoa eikä pystynyt/osannut tyydyttää vaimoani vaikka sai panna vapaasti. Mies oli suuri pettymys.

Vierailija
8/9 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mvu40v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isokaluinen oli liioitellut kalun kokoa eikä pystynyt/osannut tyydyttää vaimoani vaikka sai panna vapaasti. Mies oli suuri pettymys.

Mitä sillä kalunsa koon liioittelulla kukaan luulee "voittavansa", kun tositilanteessa sen koon näkee sitten kuitenkin... mutta teille ilmeisesti se pelkkä kalun koon liioittelu ei ollut se ainoa pettymys vaan se, ettei tämä mies sitten pystynyt vaimoasi tyydyttämään vaikka saikin panna ihan vapaasti... todella harmillista jos moinen "sankari" on kohdallenne osunut...

Vierailija
9/9 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on taas niin tyypillinen peräkammarin poikamies Reinon fantasiaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän