Loukkaantuisitko jos kaverillasi kestäisi yli viikko vastata "Milloin nähdään" viestiisi?
Kommentit (10)
En. En kuvittele olevani ystävieni elämän keskipiste.
Todellakin.
Onko ajankohtakin tyyliin torstaina klo 21 että aikaakin käytettävissä tosi vähän?
Riippuu kaverista. Jos kyseinen henkilö elää hyvin kiireistä elämää, niin en. Jos kaveri pääosin vain oleilee kotona, niin saattaisin ihmetellä että missä mennään.
En, ajattelisin että on unohtanut koko jutun. Ja itsehän olen kiireinen perheellinen työssäkäyvä ja näen kavereitani harvakseltaan, monet ystävyydet on hiipuneetkin kun ei mulla ole aikaa. :( Kaikille ei riitä kirjoittelu, soittelu ja viestittely ja näkeminen harvakseltaan.
En loukkaantuisi kun itsellä ei ole tuollaisia kavereita. Sen jonkun 24h keston ymmärrän kun osa tekee vuorotyötä ja nukkuu eri aikoihin päivästä.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin.
Onko ajankohtakin tyyliin torstaina klo 21 että aikaakin käytettävissä tosi vähän?
En tajua tätä viestiä?
Vierailija kirjoitti:
En. En kuvittele olevani ystävieni elämän keskipiste.
Mikä tämä viesti on olevinaan? Ei tässä mistään keskipisteestä ole kysymys, vaan ihan vaan kohteliaisuudesta. Koskaan kuullut? Jos toinen kysyy jotain, on kohteliasta vastata kohtuullisen ajan kuluessa.
En, olisin unohtanut kysyneeni mitään jo vuorokauden kuluessa.
Milloin nähdään? = "olis kiva nähdä mut mä en viitsi muuta kuin kirjoittaa kaksi sanaa ja sä saat yrittää löytää kaikille sopivan ajan ja paikan ja mitä kivaa tehdään jne". Vai? Olisko tuon sijaan mitään vaikka näin: "Hei, musta olis kiva käydä katsastamassa se uusi kahvila, näyttely, lenkkipolku, , lähdetkö mukaan? Käviskö sulle vaikka ensi to tai pe siinä kuuden korvilla, tai saa ehdottaa sopivampaa aikaa."
En, olisin salaa jopa helpottunut koska itselläkin kamala kiire koko ajan. Huono omatunto siitä ettei kavereille ole aikaa, näin pallo olisi sillä toisella osapuolella :D